خبرگزاری کار ایران

با برگزاری رقابت‌های فشرده در تهران

برترین‌های بادی‌کلاسیک و فیزیک انتخابی تیم ملی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۴۶۰

در آغاز مسابقات بادی کلاسیک(انتخابی تیم ملی) برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در ژاپن، نفرات برتر 4 دسته قدی منهای 160، 165، 168 و 171 معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، این مسابقات که از صبح امروز در سالن کارگران مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران آغاز شده در دسته قدی 160- سانتی‌متر، اسماعیل توکلی اول شد و رشید قلعه شاهینی عنوان دوم را بدست آورد. در دسته قدی 165- سانتی‌متر، وحید ساعی‌دهقان و محمدرضا گلمکانی به ترتیب اول و دوم شدند اما در دسته قدی 168- سانتی‌متر، علیرضا فرهادمنش قهرمانی را از آن خود کرد، محسن میرزاپور در جایگاه دوم ایستاد و عرفان صیادی سوم شد. کریم نعمتی، محمود نیک فلاح و احمدرضا عبدالهی نیز در رده چهارم تا ششم جای گرفتند. همچنین در دسته قدی 171- سانتی متر، داود شکراله، محسن مرادی و مهدی پروانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند و حسام سفیری، محمدرضا قربانعلی زاده و سید قاسم مرتضوی در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

همچنین برترین‌های 3 دسته قدی منهای 175، 180 و به اضافه 180 به پایان رسید. این مسابقات که از صبح امروز در سالن "کارگران" مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران آغاز شده بود. در ادامه و در دسته قدی 175- سانتی‌متر، سجاد حیدری قهرمان شد، جلال یاوری و سیدمجید حسینی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و عنوان چهارم تا ششم به سیدمحمدحسین بهلولی، رضا خاوند و اکبر بارانی رسید.

در دسته قدی 180- سانتی‌متر، کامران صالحی، صادق گرامی و محسن انتظاری به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند و حمید فرد زارعی، حسین هادیان و عقیل مرادی در جایگاه چهارم تا ششم ایستاد. همچنین در دسته قدی 180+ سانتی‌متر، عنوان نخست به کیوان رضاپور رسید، حمیدرضا حسن بیگی به عنوان دوم دست یافت و مجید تاجیک سوم شد. مجید غلام‌قمری، سهیل سنگرزاده و محمود صاحب اختیاری نیز در رده چهارم تا ششم جای گرفتند.

تکلیف نفرات اعزامی به قهرمانی آسیایی ژاپن، نهم اردیبهشت ماه و پس از برگزاری جلسه بازبینی فیلم که با حضور برترین ها مسابقات امروز و مدال آوران مسابقات جهانی 2014 برگزار خواهد شد، مشخص می شود.

نفرات برتر مسابقات فیزیک انتخابی تیم ملی مشخص شدند

در پایان مسابقات فیزیک انتخابی تیم ملی که برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در ژاپن، پیگیری شد، نفرات برتر هررشته قدی مشخص و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، این مسابقات که صبح امروز در سالن کارگران مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران برگزار شد در دسته قدی 172- سانتی‌متر، احسان کیان به مقام نخست دست یافت، موسی اسماعیل‌پور در جایگاه دوم قرار گرفت و مازیار نعیم‌زاده خراسانی" رتبه سوم را از آن خود کرد. سید محمد طاهر حسینی، سالار زرین و حسن اسفندیاری به ترتیب حائز رتبه‌های چهارم تا ششم این دسته قدی شدند.

در دسته قدی 172+سانتی‌متر، سیاوش فتاحی عنوان قهرمانی را بدست آورد، محمد اسدی و محمد حسین کرامتی عناوین دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند و نصیر طهرانیان، سجاد خانکی و علی کاظمی نیز در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند. مسابقات فیزیک، برای نخستین‌بار است که در سطح آسیایی برگزار می‌شود. این رقابت‌ها قرار است، اواسط خردادماه همزمان با پیکارهای بادی کلاسیک و پرورش‌اندام قهرمانی آسیا در کشور ژاپن برگزار شود.

همچنین مسابقات انتخابی تیم ملی؛ فردا(جمعه) با برگزاری انتخابی 11 وزن پرورش‌اندام به اتمام می‌رسد. این مسابقات در سال "کارگران" مجموعه ورزشی شهید معتمدی پیگیری خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز