خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با نسف قارشی؛

تونی: برای صعود می‌جنگیم/ هواداران تراکتورسازی را حمایت کنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ایران اعلام کرد تیمش برای صعود می‌جنگد و هدفی جز کسب سه امتیاز مقابل نسف قارشی ندارد.

به گزارش ایلنا، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نسف قارشی ازبکستان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بازی مثل بازی‌های گذشته بازی بسیار سختی است و با توجه به فاصله اندک تیم‌ها از یکدیگر هر چهار تیم شانس صعود دارند و برای صعود می‌جنگند و این کار تیم‌های گروه را سخت می‌کنند.

وی افزود: تیم نسف قارشی نیز در لیگ داخلی کشور ازبکستان صدرنشین هست و این صدرنشینی نشان از سازماندهی خوب تیم نسف دارد ولی ما هم برای صعود می‌جنگیم و فردا نیز هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ایران درخصوص مشکلات این تیم خاطرنشان کرد: دو ماه است در تبریز هستم و ۴۴ برنامه تمرینی در این تیم برگزار کردم. من ۲۷ بازیکن در فهرستم داشته که ۳ نفر به دلیل مشکلات سربازی نتوانستند کمک حال تیم باشند و سه نفر نیز دروازبان هستند، مصدومیت فردین عابدینی نیز مزید بر علت شده است تا با مشکل کمبود بازیکن روبرو شویم.

وی در خصوص شانس تیم‌های گروه برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان افزود: شانس تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا هنوز به قوت خود باقی است ولی تیم الاهلی عربستان و الاهلی امارات از شانس بیشتری برای صعود از گروه برخوردار هستند زیرا با سازماندهی خوب راهی این مسابقات شده‌اند ولی ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا بعنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنیم.

اولیویرا در پایان گفت: برای بازی فردا یک حرف دارم، آنهم حمایت هواداران‌مان، ما سه بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داریم که میزبان هستیم، از همه هواداران می‌خواهم در این بازی‌ها تراکتور را حمایت کنند زیرا به حمایت تک تک آنها نیاز داریم، تراکتور بدون هوادار قدرتی ندارد، بیاید تا فردا نیز برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

کد خبر : ۲۷۱۶۴۳