خبرگزاری کار ایران

با عقد قراردادی یک سال و نیمه؛

اولیویرا رسما سرمربی تراکتورسازی شد / تونی با ۳ دستیار پرتغالی امضا کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۰۴۴

قرارداد سرمربی جدید تراکتورسازان به مدت یک و نیم فصل فوتبالی منعقد شده است. تونی اولیویرا برای کار در تیم تراکتورسازی سه مربی اهل کشور پرتغال را نیز به کادر خود اضافه کرد.

سرمربی پرتغالی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی پس از انجام مذاکرات نهایی با مسئولان این باشگاه، هدایت تیم سرخپوش و پرطرفدار تبریزی را تا یک سال و نیم آینده برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا، تونی اولیویرا روز شنبه با حضور در دفتر عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی قرارداد خود را با این تیم تبریزی نهایی کرد. در این جلسه که در محل باشگاه تراکتورسازی برگزار شد دو طرف صحبت های نهایی را مطرح کرده و با توافق قرارداد فی مابین را امضا کردند.

" آنتونیو ژوزه کنسیسائو اولیویرا " ملقب به تونی، پس از حدود یکسال از آخرین حضور خود در تیم تراکتورسازی که به دی ماه امسال برمی‌گردد، برای سومین بار رسما سرمربی این تیم محبوب تبریزی می شود.

قرارداد سرمربی جدید تراکتورسازان به مدت یک و نیم فصل فوتبالی منعقد شده است. تونی اولیویرا برای کار در تیم تراکتورسازی سه مربی اهل کشور پرتغال را نیز به کادر خود اضافه کرد؛ لوئیز میگوئنز به عنوان مربی تمرین دهنده و جورج تاوارز بعنوان مربی دروازبان ها و آنتونیو اولیویرا بعنوان آنالیزور به کادر فنی تیم اضافه شدند.

پیش از این رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی فعالیت می کرد اما پس از شکست خانگی برابر پدیده از سمتش برکنار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز