خبرگزاری کار ایران

رقم قرارداد همسطح مربیان ایرانی است؛

نژادفلاح: قرارداد 4 میلیاردی برانکو حقیقت ندارد/3 دستیار خارجی به ایران می آیند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۳۹

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس برای یک فصل و نیم منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین نژاد فلاح در گفت و گویی رادیویی ضمن بیان این مطلب افزود: قرارداد برانکو برای امسال و فصل آینده تنظیم شده ضمن اینکه مالیات این قرارداد نیز برعهده خود برانکو خواهد بود.

وی گفت: برانکو بامداد امروز چهارشنبه وارد ایران شده و بعدازظهر بازی با النصر عربستان را از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

نژاد فلاح در عین حال افزود: برانکو رقمی را به عنوان پیش قرارداد دریافت کرده و بابت بدهی مالیاتی پرداخته است.

وی ادامه داد: همچنین رقم قرارداد برانکو در سطح مربیان داخلی است و این رقم سنگین نیست.

نژاد فلاح درباره مشکلی که هنگام ورود برانکو به فرودگاه برای وی پیش آمده بود، گفت: به خاطر این که نامه نگاری ها دیر صورت گرفت، برای برانکو روادیدی صادر نشده بود و به همین دلیل منتظر بودیم که صادر شود تا بتواند از فرودگاه خارج شود.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا مبلغ قرارداد برانکو اعلام خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: این موضوع از اسرار برانکو است و من سرفرصت از او اجازه می گیرم و مبلغ را اعلام می‌کنم. قرارداد وی هم سطح مربیان داخلی است. این که بعضی ها می گویند مبلغ قرارداد ایشان زیاد است واقعا این گونه نیست و مبلغ چهار میلیارد تومان هم صحیح نیست.

وی درباره دستیاران برانکو خاطرنشان کرد: قرار است سه دستیار خارجی به همراه خود بیاورد و دو دستیار هم ما به ایشان معرفی می کنیم. یکی از دستیاران قاعدتا نمی تواند روی نیمکت بنشیند که احتمالا این مربی، مربی بدنساز خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز