خبرگزاری کار ایران

صلاح ندیدم جهانبخش بازی کند؛

خاکپور: می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم/ مردم تیم امید را تنها نگذارند

سرمربی فوتبال تیم امید ایران گفت: نپال تیم جنگنده و پرتلاشی بود ولی با وجود استرسی که بازیکنان داشتیم موفق شدیم در گام اول نتیجه خوبی بگیریم هرچند باید با گل های بیشتری پیروز می شدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد خاکپور در نشست خبری بعد از دیدار با تیم امید نپال در گروه سوم مرحله مقدماتی انتخابی المپیک 2016 ریو که با نتیجه 5 بر 0 به سود تیم امید ایران پایان یافت، اظهار داشت: تیم نپال تیم جنگنده ای بود و تا دقیقه 90 تمام بازیکنانشان سعی می کردند جلوی ما کم نیاورند.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما نیز با توجه به اینکه اولین بازی خود را انجام می دادند یک مقدار استرس داشتند و در زدن ضربات آخر موفق نبودیم و می توانستیم با گل های بیشتری این بازی را پشت سر گذاریم.

سرمربی تیم امید ایران یادآور شد: البته تیم ما موقعیت های زیادی را به وجود آورد و توانست بازی قابل قبولی را ارایه دهد.

خاکپور درباره عملکرد سردار آزمون و ناهماهنگ بودن او با سایر بازیکنان، گفت: این مساله طبیعی است زیرا آزمون به تازگی به جمع ما اضافه شده و فکر می کنم نمایش قابل قبولی از خود نشان داد. آزمون سال ها با این بازیکنان در رده های مختلف هم بازی بوده و یکدیگر را خوب می شناسند. فکر می کنم که آزمون و ارسلان مطهری زوج خوبی را تشکیل داده بودند. 

 وبی درباره بازی نکردن علیرضا جهانبخش در مقابل نپال گفت: جهانبخش مسافرت طولانی را پشت سر گذاشته و خسته بود و با توجه به خشن بودن بازیکنان نپال صلاح ندیدم در این دیدار بازی کند.

سرمربی تیم امید درباره از دست رفتن موقعیت های گلزنی بسیار در این دیدار گفت: مساله مهم این است که توانستیم موقعیت های زیادی را ایجاد کنیم و باید روی ضربات آخر تمرین بیشتری انجام دهیم. همین که توانستیم موقعیت زیادی را ایجاد کنیم جای امیدواری دارد.

وی درباره خالی بودن سکوهای ورزشگاه آزادیگفت: در ایام نوروز قرار داریم و بسیاری از مردم در مسافرت به سر می برند یا در حال دید و بازدید هستند البته شنیدم که برادران افغان ما در دیدار افغانستان مقابل عربستان حضور چشمگیری داشتند و 6 تا 7 هزار نفر به استادیوم آمدند. با این همه از مردم می خواهم که تیم امید را در این مسابقات تنها نگذارند.

کد خبر : ۲۶۱۸۹۴