خبرگزاری کار ایران

آزمون و جهانبخش روحیه تیم را بالا بردند؛

خاکپور: سه مسابقه سرنوشت ساز پیش رو داریم/ با قدرت به مصاف نپال می رویم

سرمربی تیم فوتبال امید بابیان اینکه شناخت چندانی از حریفان همگروه خود نداریم، گفت: تمامی 3 دیداری که پیش رو داریم حساس و سرنوشت ساز هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد خاکپور در نشست خبری پیش از آغاز بازی‌های مقدماتی المپیک در تهران، ضمن بیان این مطلب گفت: ابتدا به عنوان نماینده ایران به سایر تیم‌ها خوشامد می‌گویم و امیدوارم بتوانیم مانند گذشته میهمان‌نوازی خوبی از آنان داشته و این فرهنگ غنی را حفظ کنیم.

وی افزود: گروه ما برعکس تفکر خیلی‌ها، گروه آسانی نیست و به علت اینکه تیم‌ها شناخت کافی از همدیگر ندارند، ممکن است کارمان سخت شود. از سه تیم اولی که با آنها بازی داریم، شناخت زیادی نداریم. ضمن اینکه بازی‌ها ممکن است برای هر تیم در این گروه، سرنوشت‌ساز باشد و هر 3تیم شانس صعود دارد.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در خصوص حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی امید، ادامه داد: بازیکنان از نظر روحیه و بدنی شرایط خیلی خوبی دارند و حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش روحیه مضاعفی را به بازیکنان داده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا عدم هماهنگی آزمون و جهانبخش با سایر بازیکنان برای تیم مشکل‌ساز نمی‌شود؟ تصریح کرد: سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بازیکنان بین‌المللی هستند و به راحتی می‌توانند در هر تیم خودشان را به هماهنگی برسانند. این در حالی است که این دو بازیکن با سایر بازیکنان در تیم‌های ملی هم بازی بوده‌اند و از هم شناخت کافی دارند.

خاکپور در ادامه در خصوص دیدار فردای تیم امید مقابل نپال، تاکید کرد: بازی اول در هر تورنمنتی مهم است و ما با قدرت مقابل نپال قرار می‌گیریم. با توجه به شناختی که من از این تیم دارم، نپال تیم منظمی است و با نظم فوتبال بازی می‌کند اما ما با تمام قدرت به زمین می‌رویم و امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.

وی درباره این مساله که با توجه به تعطیلات نوروز، استقبال خوبی از این بازی‌ها به عمل نمی‌آید، تاکید کرد: اتفاقاً مردم ما نشان داده‌اند فوتبال عضوی جدانشدنی با زندگی آنها است. ما امیدوار هستیم که بتوانیم بعد از 44 سال به المپیک راه پیدا کنیم که یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث محقق شدن این مساله می‌شود، حضور هواداران است. امیدوارم آنها، ما را در این بازی‌ همراهی کنند و به ورزشگاه بیایند.

خاکپور در بخش پایانی صحبت‌هایشدر پاسخ به این پرسش که آیا قول صعود می‌دهید؟ تاکید کرد: ما این قول را می‌دهیم تا با تمام توان در این تورنمنت ظاهر شویم.

کد خبر : ۲۶۱۷۵۵