خبرگزاری کار ایران

پس از معاینات پزشک فک و صورت؛

هافبک برزیلی پرسپولیس از بیمارستان مرخص شد/نامشخص بودن زمان بازگشت به تمرینات

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۸۰

گابریل هافبک برزیلی باشگاه پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن معاینات تخصصی فک و صورت از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس که از زمان مصدومیت و جراحت وارده به پیشانی فرناندو گابریل در دیدار با نفت مسجد سلیمان در روز پنج شنبه گذشته ، مدام پیگیر وضعیت هافبک برزیلی پرسپولیس بود، دقایقی پیش از ترخیص ، از وی عیادت کرد.

نژاد فلاح برای گابریل آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و بازی متعصبانه وی را مورد تقدیر و تشکر قرار داد.

وی به گابریل گفت: سلامتی شما برای ما از هر چیزی مهم تر است و جای بسی خوشحالی است که می شنوم شما در دیدار با پزشک تیم و کادر فنی عنوان کرده اید، ای کاش جراحی نمی کردم و تیم را در دیداربرابر النصر همراهی می کردم.

وی خاطرنشان کرد :باشگاه پرسپولیس به داشتن چنین بازیکنان وفادار و دلسوزی می بالد و از شما می خواهم فقط به استراحت بپردازید و نگران چیزی نباشید. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی ات را به دست آورید و با صحت و سلامت کامل در خدمت تیم باشید.

نژاد فلاح همچنین تاکید کرد: پیگیر حل مشکل مسکن شما هستم و از شما می خواهم هر مشکلی داشتید با من یا همکارانم در میان بگذارید.

گابریل از پیگیری های مسئولان باشگاه و تیم تقدیر و تشکر کرد و برای پرسپولیس در دیدار با النصر آرزوی موفقیت کرد.

قبل از حضور نژاد فلاح در بیمارستان نیز علیرضا امامی فر مربی تیم پرسپولیس و محسن بنگر بازیکن این تیم از گابریل عیادت کردند. شب گذشته نیز محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و حمید درخشان سرمربی این تیم و بسیاری از بازیکنان تیم به عیادت گابریل رفته بودند.

گابریل پس از عمل جراحی که 90 دقیقه به طول انجامید، صبح امروز از سوی دکتر کامبوزیا پزشک متخصص فک و صورت مجددا مورد معاینه قرار گرفت و دستور ترخیص وی از بیمارستان صادر شد.

امور اداری و مالی ترخیص گابریل انجام شده است و تا دقایقی دیگر هافبک پرسپولیس بیمارستان را ترک می کند.

گابریل قرار است دوشنبه هفته آینده بار دیگر توسط پزشک متخصص فک و صورت معاینه شود. زمان دوری گابریل از تمرینات به طور دقیق هفته آینده مشخص خواهد شد. گابریل غایب بزرگ کاروان اعزامی پرسپولیس به عربستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز