خبرگزاری کار ایران

تعامل کنند تمام مشکلات حل خواهد شد؛

بت‌کلیا: وزارت‌ورزش از پتانسیل بزرگترین فراکسیون مجلس استفاده بهینه نمی‌کند

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می‌دانم گفته وزیر ورزش مبنی بر عضویت 155 نماینده در فدراسیون‌های ورزشی صحت داشته باشد.

یوناتان بت‌کلیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره اینکه وزیر ورزش اعلام کرده 155 نماینده مجلس در فدراسیون‌های ورزشی حضور دارند، بیان داشت: مگر چند فدراسیون ورزشی در کشور داریم که 155 نماینده مجلس بخواهند عضو این فدراسیون‌ها شوند. البته من این روزها درگیر گروگان‌گیری‌های داعش از اهل آشوریان هستم و صحبت‌های وزیر ورزش را نشنیده‌ام ولی تا آنجا که می‌دانم فقط برخی نمایندگان مجلس رئیس فدراسیون‌های ورزشی بودند.

وی ادامه داد: اینکه 155 نفر از نمایندگان عضو فدراسیون‌های ورزشی باشند تعجب برانگیز است. نمی‌دانم شاید هم منظور وزیر ورزش 180-170 نفر عضو فراکسیون ورزشی مجلس هستند، که البته این استقبال به نفع ورزش خواهد بود چراکه باعث حمایت از ورزش می‌شود.

این عضو فراکسیون ورزش‌مجلس تاکید کرد: همواره این گله‌مندی را از وزارت‌ورزش داریم آنطور که می‌شود از پتانسیل فراکسیون‌ورزش که بزرگترین فراکسیون مجلس هم محسوب می‌شود استفاده بهینه نمی‌کند. ما همه از وزارت‌ورزش حمایت می‌کنیم اما وزیر ورزش باید جلساتی با کل اعضای فراکسیون‌مجلس داشته باشد این جلسات نباید فقط با اعضای هیات رئیسه فراکسیون که خود من هم عضو آن هستم باشد.

وی افزود: خود من شخصاً از عملکرد وزارت‌ورزش رضایت دارم اما انتظار می‌رود تعامل بیشتری با اعضای فراکسیون داشته و نشست‌هایی هم با اعضای آن داشته باشند که اگر این کار انجام شود قول می‌دهم 90 درصد مشکلات وزارتخانه حل شود.

این عضو تلفیق مجلس درباره بودجه‌ورزش در سال آینده بیان‌داشت: ما تلاش خود را در کمیسیون تلفیق برای افزایش بودجه وزارت‌ورزش انجام دادیم و بودجه‌ورزش اضافه هم شد، در همین راستا می‌گویم اگر مدیران وزارت‌ورزش تعامل خود را با فراکسیون‌ورزش بیشتر کنند تمام مشکلات حل خواهد شد.

 

کد خبر : ۲۵۹۶۲۳