خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش اعلام کرد؛

21 فدراسیون تفاهم نامه همکاری سال 94 خود را امضاء کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۴۰

برنامه‌های پیش بینی شده فدراسیون‌های ورزشی طی 5 نوبت کاری با حضور معاون وزیر ورزش، کارشناسان این معاونت و مسوولان فدراسیون ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، این اقدام  معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در راستای ایجاد تفاهم و تعامل هرچه بیشتر با فدراسیونهای ورزشی از  بهمن تا اسفندماه در دستور کار قرار گرفت.

به این ترتیب فدراسیون‌های قایقرانی، کشتی، انجمن‌های‌ورزشی، بدمینتون، کاراته، اتومبیلرانی و موتورسواری، ژیمناستیک ، شمشیربازی، اسکواش، کبدی، بولینگ و بیلیارد، دوومیدانی، فوتبال، دوچرخه‌سواری، سه گانه، والیبال، تنیس، جودو، تکواندو، بوکس و بسکتبال به صورت جداگانه تفاهم‌نامه سال 1394 خود را امضاء کردند.

 برنامه‌های اردوهای داخلی، فعالیت‌های برون‌مرزی، برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، فعالیت‌های‌فرهنگی، فعالیت‌های استعدادیابی، مسابقات قهرمانی کشور، فعالیت‌های جاری؛ کمک به هیات‌های استانی، پشتیبانی و خرید وسایل، تجهیزات و لوازم مورد نیاز رشته‌ها از جمله محورهایی  است که در تفاهم‌نامه ارائه  شد و به امضا طرفین رسید.

برنامه‌های 14 فدراسیون باقیمانده طی 2 نشست جداگانه تا 22 اسفندماه بررسی و سپس نسبت به امضا تفاهم‌نامه سال 1394 آنها اقدام خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز