خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست نمایندگان ژاپن در هفته دوم / قهرمان در خانه مغلوب شاگردان کاناوارو شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۲۳

هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شکست کاشیما و اوراوا ژاپن مقابل حریفان ادامه یافت.

به گزارش ایلنا، از گروه F، اف سی سئول کره جنوبی از کاشیما آنتلر ژاپن پذیرایی کرد و با تک گل دقیقه 66 کیم جین کیو به پیروزی دست یافت.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی با کمک های رضا سخندان و محمدرضا منصوری برعهده داشت و حسن اکرمی نیز داور چهارم بود.

اف سی سئول با این پیروزی 3 امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه F قرار گرفت و کاشیما بدون امتیاز باقی ماند. در این گروه، گوانگژو چین با 6 امتیاز و وسترن سیدنی استرالیا با 3 امتیاز اول و دوم هستند.

در دیگر دیدار منطقه شرق و از گروه G، اواروا ژاپن مقابل میهمان خود بریزبن استرالیا با یک گل شکست را پذیرا شد. برندن بورلو در دقیقه دوم این دیدار حساس برای نماینده استرالیا گلزنی کرد. بریزبن استرالیا با این پیروزی 3 امتیازی شد و اوراوا بدون امتیاز باقی ماند.
 

همچنین تیم وسترن‌سیدنی استرالیا قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا نیز در هفته دوم این رقابت‌ها در خانه مغلوب قهرمان چینی دو فصل پیش این جام شد.

از هفته دوم مرحله گروهی امروز تیم‌های وسترن‌سیدنی استرالیا قهرمان فصل پیش و گوانگژو اورگرانده قهرمان دو فصل پیش این مسابقات برابر هم به میدان رفتند که میهمان چینی این مسابقه را با برتری 3 بر 2 به سود خود خاتمه داد.

در این بازی که از گروه H برگزار شد، ریکاردو گولارد (19، 59 و 64) برای گوانگژو اورگرانده چین گل زدند که هدایت آن برعهده فابیو کاناوارو است. پاکوپو لاروکا (57) و رومئو کاستلن (90) هم برای تیم وسترن‌سیدنی استرالیا گل زنی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز