خبرگزاری کار ایران

تیم ما الان نیاز به کمک دارد؛

محمدی: چشمم آب نمی‌خورد پول‌مان را بدهند/مقابل استقلال از پیش باخته نیستیم

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان همچنان منتظر است مسئولین این باشگاه به قولی که به بازیکنان و مکوندی داده بودند عمل کرده و تا قبل از بازی با استقلال 20درصد از قرارداد آنها را پرداخت کنند.

گفت‌وگوی رضا محمدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*قرار بود قبل از بازی با استقلال 20درصد از مبلغ قراردادتان پرداخت شود. این اتفاق افتاد؟

نه، تا این لحظه هیچ اتفاقی نیفتاده و طبق قولی که مدیران باشگاه داده بودند تا فردا فرصت دارند تا پول بچه‌ها را بدهند اما هیچ امیدی نداریم پول‌مان را بدهند. اگر قرار بود این اتفاق بیفتد تا حالا افتاده بود و چشمم آب نمی‌خورد به قول‌شان عمل کنند. البته فردا را هم فرصت دارند و همچنان منتظریم. تیم ما الان نیاز به کمک دارد و امیدواریم مسئولان باشگاه به وعده‌ای که داده‌اند تا جلوی استقلال نتیجه آبرومندانه‌ای بگیریم.

*با این وضعیت تمرینات مناسبی داشته‌اید؟

تمرینات ما یک هفته تعطیل بود و از اول هفته تمرینات خود را برای بازی با استقلال شروع کردیم و شرایط ما بد نیست. نمی‌گویم اوضاع‌مان عالی است اما بد هم نیست و انشاالله با دعای خیر مردم مسجدسلیمان بتوانیم نتیجه آبرومندانه‌ای جلوی استقلال بگیریم تا در جدول هم زیاد ضرر نکنیم.

*اوضاع استقلال را در حال حاضر چطور می‌بینید؟

استقلال تیم خوبی است و الان در کورس قهرمانی است و می‌آید تا در زمین خودش بهترین نمایش را داشته باشد اما باید طوری بازی کنیم که از پیش‌باخته نباشیم. درست است مشکلات تیم ما زیاد است اما وقتی وارد زمین می‌شویم شرایط فرق می‌کند و تلاش می‌کنیم تا نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

*عدم حضور جاسم کرار در استقلال به نفع شما نیست؟

استقلال تیم کوچکی نیست که نبود یکی - دو بازیکن تاثیرگذار باشد و آنها به مشکل بخورند. برای ما مهم نیست چه کسی در تیم حریف بازی می‌کند، بلکه ما برنامه‌های خود را در زمین داریم تا حداقل امتیاز این بازی حساس و خارج از خانه را بگیریم.

*یعنی به برد مقابل استقلال فکر نمی‌کنید؟

به بردن استقلال که فکر می‌کنیم اما کسب حداقل یک امتیاز هم برای ما با این شرایطی که داریم خوب است. باید واقعیت‌ها را ببینیم، تیم ما یک هفته تمرین نکرد و از نظر روحی و روانی هم شرایط بدی داریم و با این اوضاع کسب یک امتیاز هم برای ما خوب است.

*حضور هواداران استقلال در استادیوم آزادی شما را اذیت نمی‌کند؟

نه، ما خودمان طرفداران پرشوری داریم و همیشه استادیوم ما پر است و با شور و شوق زیاد تیم ما را تشویق می‌کنند. بازیکنان ما با تجربه‌تر از نیم‌فصل اول شده‌اند و راحت‌تر می‌توانند بازی کنند.

کد خبر : ۲۵۷۶۲۱