خبرگزاری کار ایران

اعلام پنالتی سختگیرانه بود؛

منصوریان: العین نیمه دوم شانس آورد/ امروز گل نخوردیم!

سرمربی تیم فوتبال نفت ایران معتقد است تیم‌اش در نیمه دوم فوتبال برتری را مقابل العین به نمایش گذاشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک نفت تهران مقابل العین‌امارات در نشست خبری گفت: به نظرم کیفیت بازی خیلی بالا بود. در نیمه اول العین موقعیت‌های بیشتری داشت اما در نیمه دوم آنها در لاک دفاعی بودند و خوش شانس. به نظرم این مساوی برای‌شان خیلی خوب بود و به مسئولان العین تبریک می‌گویم و متفاوت‌تر از فوتبال امارات بازی می‌کنند.

وی افزود: به بازیکنان تیم خودم و کادر فنی و کادر پزشکی و تدارکات خسته نباشید می‌گویم.آنها خواسته‌هایم را در نیمه دوم کاملا در زمین اجرا کردند و فرصتی به حریف ندادند. نیاز داشتیم در روند حرکتی به گل برسیم نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم اما گرفتن پنالتی سختگیرانه‌ بود زیرا شیری نه فرصت داشت نه فاصله‌ای با توپ که پنالتی اعلام شد. در کل فوتبال با کیفیتی دیدیم و داور یک فرصت گلزنی را هم از ما گرفت.

سرمربی نفت در پاسخ به این پرسش که چرا تماشاگر قابل‌توجهی از این دیدار استقبال نکرد توضیح داد: اول از همین تعداد تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم اما باید بگویم دیدار پرسپولیس و بنیادکار با بازی ما همزمان بود و فکر می‌کنم این عاملی شد تا تماشاگر کمی به آزادی بیاید.از مهدی رحمتی هم که به ورزشگاه آمد، تشکر می‌کنم و با جرأت می‌گویم با این تیم حرفه‌ای العین اگر در ورزشگاه خالی بازی می‌کردیم بازیکنان جوان ما کم می‌آوردند. از تمام مسئولان تشکر می‌کنم در ورزشگاه حاضر شدند و باعث دلگرمی ما شدند.

منصوریان درباره تفاوت تیم ‌اش در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تفاوت لیگ ایران و آسیا را 4 بار به بازیکنانم در جلسه فنی گفتم. در لیگ ایران از هر 7 موقعیتی که خلق می‌شود شاید یک توپ گل شود اما در بازی گذشته ما 3 موقعیت به پاختاکور دادیم که 2 گل به ما زدند. تفاوت لیگ ایران و آسیا تفاوت شرح وظایف و تفاوت تاکتیکی است. وقتی بهترین‌های هر کشور در این مسابقات حاضر می‌شوند طبیعی است سطح مسابقات بالا می‌رود.وقتی از ایران 4 تیم در آسیا حضور دارند باید از این شرایط مراقبت کنیم و امروز از دید من گلی نخوردیم.

 

کد خبر : ۲۵۷۴۴۳