خبرگزاری کار ایران

والیبالیست‌ها مراقب افراد سودجو باشند؛

افشاردوست: حاشیه‌سازان را تحت پیگرد قرار می‌دهیم/مخالف حضور خبرنگاران خانم نیستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۷۲

دبیر فدراسیون والیبال از برخورد با کسانی خبر داد که در فضای مجازی برای والیبالیست‌ها حاشیه‌سازی می‌کنند.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اینکه برخی افراد سودجو در فضای مجازی با ساختن صفحه‌های دروغین با نام برخی ملی‌پوشان مطرح والیبال دست به کارهای حاشیه‌ای می‌زنند، تاکید کرد: به  طور کلی ما با شبکه‌های‌اجتماعی که مخالفاتی با اصل نظام نداشته باشند مشکلی نداریم اما بارها به ورزشکاران تاکید کرده‌ایم در این شبکه‌ها مراقب افراد سودجو باشند و از انتشار عکس‌های خانوادگی خودداری کنند اما اینکه نام برخی پیشکسوتان هم در این حاشیه‌سازی‌ها به گوش می‌رسد عجیب است و من کاری ندارم.

وی افزود: اگر ببینیم صفحه‌هایی به دروغ با نام ملی‌پوشان مشهور والیبال در فضای‌مجازی ایجاد شده و حاشیه‌سازی می‌کنند پیگیری قانونی را از طرف فدراسیون انجام خواهیم داد.

دبیر فدراسیون والیبال با مثبت ارزیابی‌کردن کیفیت سوپر لیگ والیبال در فصل‌جاری بیان داشت: در لیگ امسال تیم‌ها به دو طیف تقسیم شده بودند و یک طیف تیم‌هایی بودند که سطح‌شان بسیار بالا بود اما یکسری تیم‌ها هم سطح فنی‌شان کمی پایین‌تر بود اما وقتی وارد مرحله یک‌هشتم شدیم شاهد بازی‌های زیبایی بودیم که سطح واقعی والیبال کشورمان را نشان می‌دهد.

افشاردوست با بیان اینکه فدراسیون‌والیبال مشکل‌مالی ندارد درباره تبعیض میزان پاداش بازیکنان والیبال با سایر رشته‌ها در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: برای ورزشکاران قهرمان در بازی‌های آسیایی اینچئون 150 سکه بود اما به والیبالیست‌ها نفری 75 سکه که متاسفانه این موضوع جالبی نیست و این قانون باید تغییر کند.

وی افزود: آماده و هماهنگ کردن یک تیم 20 نفره بسیار سخت‌تر از آماده کردن یک ورزشکار است به همین دلیل نباید تبعیضی بین والیبالیست‌ها با فلان ورزشکار کاراته یا تکواندو باشد.

دبیر فدراسیون درباره اعتراض پیمان اکبری سرمربی‌پیکان مبنی بر حضور خبرنگاران بانوان در سالن والیبال گفت: این موضوع به فدراسیون‌والیبال و هیات‌رئیسه برمی‌گردد و ما فعلاً تصمیمی بر عدم حضور خبرنگاران والیبال در سالن نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز