خبرگزاری کار ایران

جاسم انسان خوب و مومنی است؛

عبدالهی: بی‌نظمی‌های کرار را می‌توان تحمل کرد اما نباید توهین می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۲۲

پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد که باشگاه استقلال باید جواب توهین‌های کرار را بدهد.

نصرالله عبدالهی در گفت‌وگوبا خبرنگار ایلنا درباره اتفاقات حاشیه‌ای که در مورد اظهارات جاسم کرار درباره فوتبال‌ایران رخ داد، گفت: کرار این بار خیلی بعد حرف زده و باید تنبیه شود. شاید بی‌نظمی‌های او را تحمل کرد اما صحبت‌هایی که کرده توهین است و با وجود اینکه بازیکنی از کشور عراق است مردم روی او حساس هستند.

وی ادامه داد: من در یک مسافرت همراه کرار بودم. او بسیار انسان متین و خوبی بود اما در بازی اخلاقش فرق می‌کند. شاید خستگی علت پرخاشگری او در زمین مسابقه بود، اما حرف‌هایی که زده برای مردم سنگین است. شاید رفتارها و یکسری از حرکت‌های او را تحمل کرد اما حرف‌هایش  را نمی‌شود تحمل کرد. باید با تصمیمات‌تنبیهی جواب گستاخی وی را داد .

عبدالهی خاطرنشان کرد: بازیکنان‌خارجی بنا به فرهنگی که در آن بزرگ شده‌اند رفتار می‌کنند و هر از گاهی دیدیم علیه شرایط فوتبالی کشور ما مصاحبه می‌کنند اما باید در نوع قرارداد آنها طوری رفتار کرد که سایر کشورهای حوزه خلیج‌فارس با بازیکنان‌خارجی عمل می‌کنند تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی بازیکنان خارجی نباشیم .حالا به کشورهای اروپایی کاری ندارم.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز