خبرگزاری کار ایران

از اخراج مساریچ عصبانی شدم؛

اسکوچیچ: بازی خوب ما قابل پیش‏‌بینی بود / دنبال بازیکنان تکنیکی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۸۵

از پیروزی به دست آمده راضی هستم. استقلال خوب بود و اخراج بازیکن این تیم در دقایق اولیه به سود ما شد. بازی خوب ما نیز قابل پیش بینی بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد معتقد است بازی خوب تیم‌اش قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دربی اهواز گفت: از پیروزی به دست آمده راضی هستم. استقلال خوب بود و اخراج بازیکن این تیم در دقایق اولیه به سود ما شد. بازی خوب ما نیز قابل پیش بینی بود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا آل‌نعمه از ابتدا در ترکیب ثابت تیم قرار نگرفت؟ توضیح داد: کادرفنی بر مبنای صلاح دید فنی و هدف تیمی در مورد ترکیب تیم تصمیم گیری می کند. آل نعمه یکی از نیروهای تاثیرگذار تیم ما است و هر زمان که صلاح بدانیم از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: دریافت کارت زرد و قرمز بازیکنان ما در دقایق پایانی من را عصبانی کرد و در شرایطی که ما با سه گل از حریف پیش بودیم، این چنین اخراج شدن و اخطار گرفتن برای یک بازیکن حرفه‌ای ایده‌آل نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا قصد جذب بازیکن جدیدی را دارید؟ گفت: می توانیم بازیکن بگیریم اما دنبال بازیکنان با تکنیک هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز