خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

رکوردشکنی بهداد سلیمی در وزنه برداری بازی های آسیایی / رکورد جهان تسلیم نشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۵۰

سلیمی در رقابت های فوق سنگین بازی های آسیایی درحرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را جابجا کرد و درحرکت دوم وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را بالای سر برد و رکورد بازی های آسیایی را ۵ کیلوگرم ارتقا داد.

بهداد سلیمی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن، با مهار وزنه ۲۱۰ کیلو گرمی رکورد حرکت یک ضرب دسته سنگین وزن بازی های آسیایی را شکست

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهداد سلیمی در رقابت های دسته فوق سنگین بازی های آسیایی درحرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۲۰۰ کیلوگرم را جابجا کرد و در حرکت دوم هم وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را بالای سر برد و رکورد بازی های آسیایی را ۵ کیلوگرم ارتقا داد.

وی در حرکت سوم خود به وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی و برای شکستن رکورد جهان که متعلق به خودش است حمله کرد که نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد.

سلیمی در جریان رکوردگیری تیم ملی که یک ماه پیش به صورت غیر رسمی در سالن وزنه برداری آزادی برگزار شد موفق شده بود وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.

بهداد سلیمی به غیر از طلای المپیک لندن، مدال برنز جوانان جهان در سال ۲۰۰۸، قهرمانی بزرگسالان آسیا در سالهای ۲۰۰۹،۲۰۱۱ و ۲۰۱۲، قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۰۹، نایب قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۲، قهرمان بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو چین و قهرمانی بزرگسالان جهان در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ را در کارنامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز