خبرگزاری کار ایران

سرمربی پورتو: طارمی در این ۴ سال خیلی مرا عصبانی کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۴۶۲

سرمربی تیم فوتبال پورتوی پرتغال مطالبی درباره دوره حضور مهدی طارمی در تیمش بیان کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پورتو شب گذشته با گل مهدی طارمی در فینال جام حذفی پرتغال اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و قهرمان شد. این آخرین بازی مهدی طارمی با پیراهن پورتو بود و فصل آینده برای اینتر ایتالیا به میدان خواهد رفت.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از پایان این بازی با اشاره به مهدی طارمی گفت: برای مهدی طارمی و خانواده‌اش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. او در این چهار سال واقعا مرا عصبانی کرد و توان زیادی از من به ویژه در تمرینات گرفت! طارمی روش کاری متعلق به خودش را دارد. او یک بازیکن حرفه‌ای است اما گاهی بسیار آرام است. این موضوع مرا خیلی عصبی کرد اما در مجموع بسیار جدی بود.

کونسیسائو خاطرنشان کرد: با تمام این چیزهایی که گفتم من موفق شدم بهترین نتیجه را از طارمی بگیرم. هرچند این کار آسانی نبود. زمانی که متوجه شدم می‌خواهد به ایتالیا برود پذیرش این موضوع برای هواداران پورتو آسان نبود. من همیشه به مهدی طارمی اعتقاد داشتم. به نظرم این نگرش بازیکن یا مربی است که او را می‌سازد و ارتباطی به قرارداد ندارد. طارمی تا روز آخر قراردادش مثل بازیکنانی کار کرد که قرارداد بلندمدت دارند. ما هم توانستیم از طارمی بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز