خبرگزاری کار ایران

مطلق‌زاده: داوری‌ها در سطح لیگ برتر نیست / در حق تیم ما اجحاف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۶۰

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داوری‌ها در سطح لیگ برتر نیست و ما نمی‌دانیم که چه زمانی VAR می‌آید.

به گزارش ایلنا، محمود مطلق‌زاده پس از شکست 4 بر 3 تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به نظرم بازی خوبی کردیم، الان چند هفته است که در حق تیم ما اجحاف می‌شود. ما 3 بر صفر در نیمه اول مقابل پرسپولیس که در صدر جدول است جلو افتادیم، ولی در نیمه دوم تمام سوت‌های داور برگشت. در هفته پیش هم برای ما این اتفاقات رقم خورد. واقعاً برای بقیه تیم‌ها اینطور پنالتی می‌گیرند و بازیکن اخراج می‌کنند.

وی ادامه داد: لیگ به جاهای حساس خود رسیده است و اینطور داوری‌ها واقعاً برای لیگ ما خوب نیست. همه کسانی که امروز به ورزشگاه آمدند از بازی لذت بردند. اعتراض ما به نحوه داوری‌هاست. داوران طوری برخورد می‌کنند که ما متوجه می‌شویم که انگار به آنها گفتند که با قصد و غرض داوری کنند. به بازیکن ما می‌گویند بنشین، و به بازیکن حریف می‌گویند بفرما. بگذاریم هر تیمی که شایسته است در لیگ بماند و هر تیمی که شایسته است قهرمان شود. ما ناراحت نمی‌شویم که استقلال و یا پرسپولیس در اوج شایستگی قهرمان شوند.

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: دو هفته دیگر تا پایان لیگ مانده که برای خیلی از تیم‌ها نتایج حساس است. داوری‌ها در سطح لیگ برتر نیست و نمی‌دانیم که چه زمانی VAR را می‌خواهیم بیاوریم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز