خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های پور موسوی پس از شکست مقابل پرسپولیس؛

تیم ما وقت کشی نکرد/ زمین تمرین نداریم و این فاجعه است!

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۴۶

سیروس پور موسوی معتقد است داور در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس و اخراج بازیکن استقلال سختگیرانه برخورد کرده است.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیس در آزادی قرار گرفت و در حالی بازی را با نتیجه 4-3 واگذار کرد که نیمه نخست را با پیروزی سه گله به پایان رسانده بودند. سیروس پور موسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پس از این بازی ابتدا به بازیکنان پرسپولیس تبریک گفت و ادامه داد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه همانند بازی‌های قبل فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و تیمی که در نیمه اول به بازی مسلط بود و خیلی قوی ظاهر شد و موفق شد به تیم بین‌المللی مثل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سه گل به ثمر برساند اما بعد از اخراج بازیکن و سه تعویض اجباری شیرازه تیم  از هم پاشید.

وی افزود: اعتقاد دارم که روی اخراج بازیکن ما و اعلام پنالتی سختگیرانه برخورد شد. نمی‌گویم برخوردی صورت نگرفت اما در صحنه‌های قبلی بازیکنان تیم حریف مرتکب خطا شدند اما داور حتی تذکر هم نداد. داور بازی از داوران خوب ایران است، اما به نظرم کمی سخت‌گیرانه با ما رفتار کرد. بعد از اینکه سه گل در نیمه اول زدیم فشار و توهین‌های زیادی به داور شد و شاید این موضوع کمی این سخت‌گیری به دلیل جو ورزشگاه بود.

پور موسوی درباره هجومی بازی کردن تیمش در این بازی گفت: قبل از بازی وعده داده بودم که تیم ما هجومی بازی کند اما به دلیل تعویض‌های اجباری شیرازه تیم ما از هم پاشید. به آینده امیدواریم، هر چند کارمان سخت شده، امیدواریم با کسب نتایج در لیگ بمانیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره اخراج ساویو روبرتو بیان کرد: من نزدیک بودم، بازیکن ما سُر خورد و تعادلش را از دست داد و به قصد زدن نرفت. فاصله داور زیاد بود و شاید کمک داور یا داور چهارم اطلاع دادند. هنوز هم اعتقاد دارم برخورد آنچنانی نبود که در این بازی بزرگ که زمین هم لغزنده بود، بخواهد به بازیکن اخراج بدهد.

وی درباره تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد، اظهار کرد: هر سه بازیکنی که زمین خوردند را تعویض کردیم و ما اصلا برای وقت کشی بازی نکردیم. سه بازیکنی که مصدوم شدند، هر سه تعویض شدند. علی کاظمی یک بار خوابید و تعویض شد و همچنین آقایی پور و آبشک. شما فیلم بازی را نگاه کنید و یک مورد فقط آسو بود و دروازه بان. نکته جالب اینکه اتفاقا در صحنه اولی که روی دروازه ما در نیمه اول خطا مرتکب شد، انتظار داشتیم داور سختگیرانه رفتار کند و بازیکن حریف را اخراج کند چون توپ برای او نبود.

او در مورد کامبک پرسپولیس بیان کرد: تیمی که 3 بر صفر عقب می‌افتد را فقط هواداران می‌توانند به بازی برگردانند. 90 دقیقه تیم خود را تشویق کردند. در جواب دوستی که پرسید ما دنبال وقت‌کشی بودیم باید بگویم روی نتیجه 3 بر 3 ما به دنبال زدن گل چهارم بودیم و فرصتش را هم داشتیم، اما همان توپ برگشت و وارد دروازه خودمان شد.

وی درباره احتمال سقوط تیم‌های خوزستانی اظهار داشت: ما به هواداران قول داده بودیم که بعد از مسابقات با پیشکسوتان صحبت کنیم. جایی برای فوتبال خوزستان خجالت‌آور است که موجی از مدیران، مربیان و بازیکنان غیربومی وارد فوتبال خوزستان شدند. فاجعه‌تر این است که ما یک زمین تمرین در خوزستان نداریم. قطعاً یکی از سه تیم خوزستانی سقوط خواهد کرد که امیدوارم بعد از این اتفاق همه مدیران جمع شده و چاره‌اندیشی کنند. اگر تیم ما با این فوتبال حذف شود باید بگویم که تمام توان خود را گذاشته‌ایم و باید به فکر موارد دیگر باشیم. بارها گفته‌ایم که زمین تمرینی نداریم. باید در این خصوص صحبت شود. در این سال‌ها به فکر این موضوعات نبودیم و پشت این امر که خوزستان مهد فوتبال است مخفی شده‌ایم. حرف‌هایی که می‌زنم ربطی به این بازی ندارد و انشالله به موقع صحبت خواهم کرد.

پور موسوی در پایان گفت: ما در نیم فصل دوم امتیازهای خوبی کسب کردیم. قبل از این بازی هشتم یا نهم بودیم. اشتباهات داوری در نیم فصل اول به ما ضربه زد. جایی باختیم که در نیم فصل اول نتوانستیم بیشتر از 8 امتیاز کسب کنیم. تیمی که هفته گذشته در خانه‌اش 4 گل بخورد و امروز برگردد حاصل تلاش همه همکاران و شجاعت بازیکنان بوده است که به همه خسته نباشید می‌گویم. از مدیرعامل محترم گروه ملی هم تشکر می‌کنم که به تازگی به جمع ما اضافه شده است. از نزدیک با بازیکنان صحبت کرد و تلاش کرد که بچه‌ها با خیال آسوده بازی کنند. فشاری به بازیکنان وارد نشد و نمایش امروز به این دلیل بود که افرادی کنار ما هستند که می‌توانیم به آنها تکیه کنیم. ما تنها نبودیم و هواداران ما را حمایت کردند. همه در کنار ما بودند، غیر از آنها که باید حضور پیدا می‌کردند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز