خبرگزاری کار ایران

وعده سرمربی آبی‌ها برای جدال حساس با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۳۳۵

سیروس پورموسوی پس از شکست مقابل نساجی در اهواز، امیدوار است که تیمش مقابل پرسپولیس به مسابقات باز گردد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در گفتگو تلوزیونی که انجام داد از هواداران این تیم بابت شکست سنگین مقابل نساجی عذرخواهی کرد و مسئولیت این باخت را پذیرفت.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط این باشگاه گفت: هفته قبل که توانستیم مقابل سپاهان در اصفهان امتیاز کسب کنیم من در کنفرانس مطبوعاتی گفتم که هنوز هیچ چیز تمام نشده است و باتوجه به فشردگی که در لیگ است هفته سی‌ام می‌توانیم یک نفس راحت بکشیم و بگوییم تیم ما در لیگ ماندگار شد، هر پنج تیم می‌توانند به ماندن امیدوار باشند و نگران سقوط هم باشند.

پورموسوی نسبت به شرایط این تیم در بازی با پرسپولیس بیان کرد: امیدوار هستم که بعد از شکست سنگین که در اهواز به دست آمد بتوانم بازیکنانم را با ریکاوری آماده مسابقات کنم، باید برای آنها جا بندازیم که سه مسابقه حساس داریم از جمله بازی با پرسپولیس، مطمئن هستم با توجه به شرایط پرسپولیس ورزشگاه آزادی پر از جمعیت خواهد شد و بازی سختی خواهد بود، امیدوارم در این چند روز خیلی خوب ریکاوری کنیم و به مسابقات برگردیم.

وی افزود: بازیکنان ما در این فصل نشان دادند در بازی‌های سخت و مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم در بازی با پرسپولیس هم اتفاق بی‌افتد.

پورموسوی در انتها در پاسخ به اینکه چه درخواستی از فدراسیون فوتبال دارید گفت: من با کمالوند و ویسی صحبت کردم و هم نظر هستیم، کارگروه فدراسیون آمده و دیگر تک بعدی نیست، همانطور که روی داور وسط حساسیت به خرج می‌دهند باید روی کمک داور حساسیت بیشتری باشد، تیم‌ها بیشتر از کمک داورها ضربه می‌خورند، کمک داور حتی نمی‌تواند روی یک خط با دفاع باشد، گل اولی که مقابل نساجی خوردیم و خطای پنالتی که دادیم مشکوک به آفساید بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز