خبرگزاری کار ایران

مربی استقلال خوزستان پیش از مصاف با پرسپولیس:

می‌خواهیم مقابل پرسپولیس نمایش شجاعانه‌ای داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۹۸۵

مربی استقلال خوزستان می‌گوید: تا آخرین قطره خون‌مان می‌جنگیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم و فصل آینده هم در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان فردا (جمعه) در چارجوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رود. مارکو اورلیو، مربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: ما مطمئنیم که یک بازی سخت برای هر دو تیم در پیش است، چرا که دو تیم سبک بازی متفاوتی دارند. پرسپولیس برای گرفتن صدر جدول و حضور در کورس قهرمانی تلاش می‌کند و تیم‌ ما هم در تلاش است تا بتواند از قعر جدول در لیگ برتر بماند.

وی درباره شرایط فنی تیمش گفت: ما در بازی قبلی نتیجه خیلی بدی مقابل نساجی به‌دست آوردیم اما بعد از شکست برابر این تیم، روند آماده‌سازی خوبی داشتیم و سعی کردیم که بتوانیم ایرادات‌مان را برطرف کنیم. تلاش‌مان بر این بود که انگیزه و اعتمادبه‌نفس بازیکنان‌مان را بیشتر کنیم و مطمئنیم که بازی خوبی را ارائه می‌کنیم. همه هوادارانی که بازی فردا را می‌خواهند تماشا کنند، مطمئن باشند که بازی باکیفیت بالایی را نظاره می‌کنند.

مربی استقلال خوزستان درباره حضور هواداران پرسپولیس عنوان کرد: ما برای رویارویی با پرسپولیس، تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که با نتیجه خوبی از زمین بازی خارج شویم. من می‌خواهم از این موقعیت استفاده کنیم و از حمایت‌های مدیریت باشگاه تلاش کنم. برای ما بازی سخت و بسیار مهمی است و از نظر روانی می‌دانیم که شرایط سختی مقابل هواداران حریف داریم؛ البته که حریف بازیکنان باکیفیت بالایی هم دارد.

مارکو درباره سبک بازی استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در بازی فردا پاسخ داد: ما می‌خواهیم نمایشی شجاعانه در بازی فردا داشته باشیم و بازی‌های تاکتیکی خودمان را ارائه کنیم. من مطمئن هستم اگر بتوانیم کارهای تاکتیکی و تکنیکی خودمان را به‌درستی انجام بدهیم، با نتیجه خوبی از زمین بازی خارج شویم. در بازی فردا، عثمان اندونگ را به دلیل محرومیت نداریم اما مطمئن هستیم که بازیکنان جانشین به خوبی جای او را پر می‌کنند.

مربی استقلال خوزستان درباره میزان امید این تیم برای ماندن در لیگ برتر توضیح داد: ما 100 درصد تمرکزمان روی تیم خودمان است و حواسم متوجه به عملکرد سایر تیم‌ها نیست. مطمئناً که همه مربیان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را از خود به جای بگذارند. ما 3 بازی تا آخر فصل در پیش داریم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که تا آخرین قطره خون‌مان بجنگیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم و فصل آینده هم در سطح اول فوتبال ایران حضور داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز