خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس - استقلال خوزستان؛ جان بده ولی امتیاز نه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۰۳

باخت چهار گله استقلال خوزستان در اهواز مقابل نساجی به ضرر پرسپولیس شد چرا که حالا تیم پورموسوی مثل دو تیم دیگر خوزستان در آستانه سقوط قرار گرفته و در رده چهاردهم سه امتیاز کمتر از نساجی دارد.

به گزارش ایلنا، باخت چهار گله استقلال خوزستان در اهواز مقابل نساجی به ضرر پرسپولیس شد چرا که حالا تیم پورموسوی مثل دو تیم دیگر خوزستان در آستانه سقوط قرار گرفته و در رده چهاردهم سه امتیاز کمتر از نساجی دارد. بدین ترتیب مصاف با آبی‌های خوزستان می‌تواند برخلاف آنچه تصور می‌شود، دشوار باشد.برخی هواداران پرسپولیس معتقدند از بین سه دیدار پایانی تیم محبوب‌شان بازی با شمس‌آذر در قزوین با توجه به کیفیتی که تیم دقیقی ارائه می‌دهد دشوارترین بازی خواهد بود اما به نظر می‌رسد هر سه بازی شرایط خاص خودش را خواهد داشت چرا که هر سه حریف تیم اوسمار برای سه هدف متفاوت می‌جنگند.

از یک‌سو استقلال خوزستان دنبال فرار از سقوط است و بعد از باخت تحقیرکننده در خانه دنبال حداقل یک امتیاز خواهد بود و احتمالاً با یک تاکتیک کاملاً تدافعی کار را برای پرسپولیس در تهران دشوار می‌کند. هفته بعد از آن شمس‌آذر که حالا با شکست ملوان دنبال گرفتن عنوان پنجمی از این تیم است، با توپ پر در این بازی خانگی به مصاف سرخ‌ها خواهد آمد اما شاید همین شکل بازی تهاجمی از سوی شمس‌آذر کار پرسپولیس را برای ارائه فوتبال دلخواهش راحت‌تر کند و برخلاف آنچه هواداران تصور می‌کنند این بازی برای پرسپولیس راحت‌تر و ایده‌آل‌تر شود. در هفته پایانی اما مس رفسنجان تیمی نیست که دنبال رتبه خاصی در جدول باشد. آنها در لیگی چهار تیمی با ذوب‌آهن، هوادار و آلومینیوم اراک رقابت می‌کنند و بهترین رتبه برای هر کدام از این تیم‌ها می‌تواند هفتم یا هشتم جدول باشد.

با این وجود محرم نویدکیا و مس رفسنجان در نیم فصل دوم تنها یک شکست متحمل شده‌اند و حتماً برای او و کادرش نباختن در بازی آخر مقابل پرسپولیس می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد و با توجه به اسکواد قدرتمند مس، آن مسابقه خانگی هم برای پرسپولیس دشواری‌های خاص خودش را خواهد داشت و اگر کار قهرمانی به هفته آخر بکشد، بازی پایانی تیم اوسمار هم سخت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز