خبرگزاری کار ایران

سلطانی: برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می‌رویم/ استقلال پرستیژ قهرمانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۵۳۷

پیشکسوت فوتبال در مورد رقابت استقلال و پرسپولیس بر سر قهرمانی صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، بهروز سلطانی درباره رقابت پرسپولیس و استقلال برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: به نظرم شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی پرسپولیس است و با توجه به روند این تیم خصوصا در نیم فصل دوم، به هماهنگی لازم رسیده و در بهترین شرایط است. شخصیت و ظرفیت لازم برای قهرمانی در این تیم وجود دارد. از روی تعصب نمی‌گویم، چون شمس آذر و ملوان بندرانزلی هم زیبا بازی می‌کنند. استقلال با سختی و مشکلات تیمی را جمع و جور کرده و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم ولی پرستیژ و ظرفیت قهرمانی در این تیم نیست. پرسپولیس بر اثر یک اشتباه که برابر آلومینیوم بازنده شد یک امتیاز عقب مانده که آن امتیاز هم قابل جبران است. پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد و با حمایت تماشاگران به حق خود می‌رسد. مطمئن باشید که استقلال با این شکل بازی که دارد امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس باز هم قهرمان خواهد شد.

وی با تمجید از عملکرد اوسمار گفت: اوسمار مربی خوبی است، اما مرد روز‌های سخت نیست. در لیگ و جام حذفی به آلومینیوم باخت و یک قهرمانی که از دست رفت، در لیگ هم باید الان بالاتر از استقلال باشیم، اما چنین اتفاقی نیفتاده است که امیدوارم تا پایان فصل بیفتد.

وی با اشاره به عملکرد استقلال افزود: استقلال در بیشتر بازی‌ها روی یک موقعیت یا بر حسب یک اتفاق به گل می‌رسد و بعد هم با بازی دفاعی از گل برتری‌اش دفاع می‌کند. در بازی با فولاد خوزستان هم دو تیم برای پیروزی تلاش کردند که روی یک اشتباه سهوی داوری، استقلال برنده شد. برای بازی با استقلال خوزستان هم حریف از استقلال تهران کمک خواسته تا هوادارانش به ورزشگاه بیایند و کمک کنند تا پرسپولیس متوقف شود تا با یک تیر دو نشان زده شود. هم استقلال خوزستان به ماندن در لیگ برتر امیدوار شود هم استقلال تهران اگر نساجی را در مازندران برد یا مساوی کرد صدرنشین باقی بماند. ما هم تیم‌مان را تنها نمی‌گذاریم، به همراه دیگر پیشکسوتان به ورزشگاه می‌رویم. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه استقلالی‌ها معتقدند قضاوت داوران به سود پرسپولیس بوده و امتیازات زیادی به دست آمده، گفت: داوران ما قشر زحمتکشی هستند و هیچ گاه نخواسته‌ام داور باشیم. فشار زیادی که بر روی داوران از ناحیه تماشاگران، مدیریت، مربیان و بازیکنان تیم‌ها وجود دارد کار را برای آنها خیلی سخت می‌کند. آنها بدون VAR قضاوت می‌کنند در حالی که در خارج از کشور، داوران با وجود VAR هم دچار اشتباه می‌شوند. استقلالی‌ها که معتقدند پرسپولیس از داور نفع برده و خودشان از داوری ضرر کردند، بعد از فیلمی که باشگاه پرسپولیس منتشر کرد و ۱۸ امتیاز استقلال از اشتباهات داوران بوده، مستند صحبت کنند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز