خبرگزاری کار ایران

مهدی پاشازاده: استقلال با همین استراتژی می‌تواند 3 بازی آخر را هم با برد پشت سر بگذارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۰۸

پیشکسوت استقلال عقیده دارد این تیم شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازده در خصوص وضعیت استقلال در دیدار با فولاد گفت: «بازی‌های آخر شبیه جام حذفی می‌شود و باید انتظار هراتفاقی را داشت. استقلال مقابل فولاد خوب شروع کرد و موقعیت‌های خوبی داشت اما نتوانست از آنها به نحو احسن استفاده کند. تیم نیاز به تعویض داشت اما بازیکنان یا محروم بودند یا مصدوم، کلاً نیم‌فصل دوم دست تیم بسته بود که با مصدومیت یامگا و مهدی‌پور نور علی نور شد. اما خوشبختانه هواداران پشت تیم هستند و به‌رغم اینکه فولاد به شدت به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت، بازی را بردیم.»

پیشکسوت استقلال مشکل استقلال را کمبود بازیکن می‌داند: «استقلال با کمبود بازیکن مواجه است و درحال حاضر شرایط مساعد نیست اما تیم برای قهرمانی باید شخصیتش را نشان دهد. در چنین شرایطی آنالیز3 بازی آخر سخت است، از طرفی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی بینی بوده و ممکن است یک توپ وارد دروازه شده و همه معادلات را بهم بریزد. وضعیت پرسپولیس و سپاهان از نظر بازیکن خیلی بهتر است.پرسپولیس به راحتی اورونوف را بیرون کشیده و سعید صادقی را به زمین می‌آورد اما ما چنین شرایطی نداریم و این عدالت نیست. استقلال با همین استراتژی می‌تواند 3 بازی آخر را هم با برد پشت سر بگذارد.»

پاشازاده درباره رفتن خطیر می‌گوید: «رفتن خطیر موضوع خاصی نیست. او بعد از بسته شدن لیست تیم و شروع بازی‌ها به استقلال آمد و حالا که کارمان هنوز تمام نشده، رفت. این مسائل از بدبختی استقلال است که در عرض یک سال 5 مدیرعامل عوض کرده است. این موارد بیشتر ضرر دارد تا منفعت.»

او همچنین به دفاع استقلال نمره قبولی می‌دهد: «ما بازیکنان خوبی داریم اما مشکل استقلال عدم ثبات در خط دفاعی است. مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها باعث شده تا هماهنگی بین بازیکنان کمتر شود و همین باعث شده است که استقلال در این 5 هفته اخیر با یک مدل دفاع بازی کند اما روی هم رفته خط دفاع استقلال نمره قبولی می‌گیرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز