خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: هرکسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند مشکل استقلال از کجاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۰۲

پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت این تیم صحبت های جالبی بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده، درباره وضعیت استقلال و تساوی این تیم برابر مس رفسنجان گفت: استقلال شرایط مساعدی ندارد. مشکلات اول فصل هنوز ادامه دارد. مسئله دوم همین بازی آخر بود. مس رفسنجان متحول شده است. استقلال می‌توانست برنده بازی شود، اما مشکل وی‌ ای آر اینجا خودش را نشان داد. به نظر من آن توپ گل شده بود. البته باید به کمک داور هم حق داد، چون در آن شرایط کارش سخت بود. این بازی نشان داد بودن وی‌ ای آر تکلیف قهرمانی یک تیم را مشخص کند. نمی‌دانم چرا این سیستم را نمی‌آورند. 

وی در ادامه افزود: هرکسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند مشکل استقلال از کجاست. وقتی بازیکن نگرفتند معلوم بود مشکل می‌خورند. مصدومیت مهدی پور را ببینید. این موضوع به استقلال ضربه می‌زند. زبیر نیک نفس بازیکن دو سه سال قبل نیست. خود مهدی پور هم مثل قبل نبود. ما بازیکن طراح نداریم. بازیکن ازبک پرسپولیس از هیچ یک گل ساخت. یا تیم ما یک مهدی ترابی ندارد.

پاشازاده افزود: مدیریت و کادر فنی اختلاف دارند، اما قضاوت بماند برای مردم. الان استقلال در خط هافبک مشکل دارد. در گوش چپ و راست مشکل دارد. الان کاری نمی توان کرد؛ باید نشست و سینه زد و افسوس خورد.

وی درباره اورونوف و اینکه گفته می شود نکونام وی را نخواسته است به «اطلاعات آنلاین» گفت: نمی‌دانم و نظر نمی‌دهم، ولی باید شفاف سازی شود. از این مثال ها زیاد داشته ایم؛ معروف‌ترین آن‌ها میخیتاریان است که آمد اینجا و او را نخواستند و رفت در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کرد. شما می‌دانید کادر فنی گفته او (اورونوف) را نمی‌خواهیم؟

وی افزود: من یک ضرب المثل سراغ دارم. لیگ مثل دوی مارتن است. کسی از اول جلو افتاده حتما اول نمی‌شود. اگر استقلال خودش را از زیر فشار قهرمانی دربیاورد موفق می‌شود. استقلال باید روی کار خودش تمرکز کند. باید منتظر اشتباه حریفان باشند.

پاشازاده گفت: پرسپولیس تیم خوبی داشت و تقویت هم شد و حالا مدعی است. دلیلش همان ماشین چینی است که در بالا گفتم. حتما یک دلیلی دارد. نمی‌دانیم چگونه بیان کنیم.

وی افزود: اگر استقلال بازهم قهرمان نشود خیلی بد می‌شود و دلم به حال هوادار خواهد سوخت. در برنامه زنده هم گفتم خوب نیست این هواداران نفرین کنند. لعنت خدا بر کسانی که این بلاها را سر تیم آوردند. درباره دیگر تیم‌ها همین است. با احساسات هوادار استقلال در این یک دهه بازی شده است. این تیم افتخار ایران در آسیا است. متاسفانه هر سال همان بلا را سرمان می‌آوردند.

پاشازاده اظهار داشت: باید از وزارت ورزش پرسید این مشکلات کی تمام می‌شود؟ مگر می‌شود این تعداد مدیر در استقلال عوض شوند؟ چرا در پرسپولیس ثبات مدیریتی وجود دارد؟ من به آن طرف کاری ندارم؛ دم شان گرم، ولی چرا الان استقلال هیات مدیره مشخصی ندارد؟ هیات مدیره ما الان کجاست؟

وی در پایان گفت: در این شرایط فنی صحبت می‌کنم. موضوع من نکونام نیست. هر مربی‌ای که آمده استقلال من حمایت کردم به خاطر طرفداران. وقتی از اول فصل صدر جدول هستید باید بگویم عملکردش بد است؟ مشکلاتی هم داشته است. وقتی بازیکن تاثیرگذار کم بوده است او چه کند؟ تیم‌های دیگر در بحث سقف بودجه تخلف کردند و استقلال نکرد؛ خب به ضرر چه کسی شد؟ الان کاپ اخلاق را به استقلال دادند؟ من خودم را جای نکونام می‌گذارم و نظر می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز