خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: وزیر ورزش به مشکلات استقلال ورود کند/ اتفاقات بازی پرسپولیس با النصر آبروریزی بین المللی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۳۶۶

پیشکسوت فوتبال در مورد اتفاقات و حواشی اخیر فوتبال ایران صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص تقابل پرسپولیس و النصر اظهار داشت: در این خصوص دیگر به قدر کافی صحبت شده است و هرچقدر هم بخواهیم صحبت کنیم انتهایش به این می‌رسیم که این اتفاقات چیزی جز آبروریزی بزرگ در سطح بین المللی برای فوتبال ایران نبود. هم بی برنامگی موجود در ورود تیم النصر به ایران و هم اتفاقات در جریان بازی و کیفیت بد چمن ورزشگاه آزادی منجر به آبروریزی شد. به هر حال هرچه بود گذشت و امیدوارم مسئولان درس عبرتی گرفته باشند برای موارد مشابه آینده تا دیگر درگیر چنین مسائلی نشویم. 

وی در مورد تقابل پرسپولیس و النصر افزود: در آن چمن و با آن کیفیت واقعاً نمی‌شود انتظار فوتبال اصولی داشت ولی همین شرایط برای تیم حریف هم بود و آنها بهتر بازی را مدیریت کردند. مصدومیت ترابی و امیری و اخراج سرلک هم که بی ارتباط به وضعیت چمن ورزشگاه نبود هم به پرسپولیس ضربه زد و نتیجه این شد که پرسپولیس بازی را واگذار کرد. پرسپولیس تا پیش از اخراج سرلک توانسته بود حریف را کنترل کند ولی بعد از ۱۰ نفره شدن کار از دستش خارج شد. 

پاشازاده در رابطه با وضعیت این روزهای استقلال هم گفت: ظاهراً اختلاف میان خطیر و نکونام به این راحتی‌ها حل شدنی نیست و هرچه زمان جلو می‌رود این شکاف عمیق‌تر هم می‌شود. بهتر بود این مسائل درون خانواده استقلال حل و فصل شود و چند پیشکسوت وارد عمل شده تا این قائله را ختم کنند ولی وقتی اینطور نمی‌شود به نظرم آقای هاشمی به عنوان وزیر ورزش باید ورود کنند چرا که ایشان مسئول و متولی باشگاه استقلال هستند و نباید به مشکلاتش بی‌تفاوت باشند. اگر این روند ادامه داشته باشد وضعیت استقلال از این که هست هم وخیم‌تر خواهد شد. حیف است این تیم با داشتن آرامش و تقویت و جذب چند بازیکن در تیم فصل می‌تواند نتیجه بگیرد.

پاشازاده در پایان عنوان کرد: چند بازیکن روز گذشته در اعتراض به مشکلات باشگاه استوری گذاشتند و این مسائل تجربه نشان داده به سمت و سوی خوبی نمی‌رود. باشگاهی مثل استقلال نباید مشکلات مالی داشته باشد و در این خصوص هم یک شخص خاص را نمی‌توان مقصر دانست و سلسله اشتباهاتی بوده که استقلال را به اینجا رسانده است.  به پیشکوستان استقلال هم توصیه می‌کنم در آتش اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی باشگاه ندمند و سعی داشته باشند کاری کنند که این مشکل برطرف شود و با گرفتن طرف یکی از این دو نفر مشکلات بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز