خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: خطیر و نکونام تا شروع دوباره لیگ اختلافاتشان را پایان دهند/ امیدوارم با همه باشگاه‌های متخلف برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۴۴

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت استقلال در تعطیلات لیگ برتر صحبت کرد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: استقلال یک سری مشکلاتی دارد که در فرصت تعطیلات مسابقات باید به آنها رسیدگی کند و فرصت خوبی است که هم هماهنگی بازیکنان بیشتر شده و هم اختلافات داخلی به نوعی رفع و رجوع شود و تیم از این حالتی که هست در بیاید. نتایج تیم بد نبوده ولی با این وجود مشکلاتی وجود دارد که قابل کتمان نیست.

وی با اشاره به اختلاف میان نکونام و خطیر هم عنوان کرد: به نظرم این مسایل به استقلال ضربه می‌زند و جالب نیست. من برخلاف خیلی‌ها حق را به هیچکدام از دو طرف نمی‌دهم. هرکدام به نوبه خودشان شاید محقق باشند ولی اینجا باید اختلافات را کنار گذاشت چرا که اگر اتحاد در یک مجموعه‌ای وجود نداشته باشد موفق نخواهد شد و این اختلاف نظرها هم فقط به استقلال ضربه می‌زند. به نظرم این دو نفر هم هرچه سریعتر اختلافات را کنار گذاشته و کمک کنند استقلال با آرامش به روند خودش ادامه دهد. 

پیشکسوت فوتبال در مورد کسر امتیاز از سپاهان بابت تخلف در رقم های پرداختی در قرارداد بازیکنانش گفت: خوب است یک قانون که به درست یا غلط تصویب شده ضمانت اجرایی داشته باشد. من با اصل این قانون مخالف بودم ولی اینکه نسبت به اجرایی شدن یک قانون سخت گیری به خرج داده شود و با تخلف از آن برخورد شود موافقم. این اقدام فدراسیون اگر در قبال سایر تیم‌ها هم به همین وسواس و دقت انجام شود خوب است ولی همچنان با اصل قانون مشکل دارم و به نظرم باید با تشکیل یک کارگروه با حضور نمایندگان باشگاه‌ها آن را بردارند یا حداقل اصلاح کنند. قانونی که هیچ باشگاهی از آن راضی نیست نمی‌تواند قانون خوبی باشد. 

پاشازاده در مورد دو دیدار تدارکاتی تیم ملی هم گفت: بازی با بلغارستان محک خوبی برای تیم ملی بود و باید تقابل با تیم‌های این چنینی بیشتر باشد. در مورد بازی با آنگولا هم با اینکه انتقادات زیادی می‌شود ولی همین بازی‌ها هم به نظرم بهتر از برگزار نکردن بازی است. ما محدودیت‌های زیادی در زمینه بازی های تدارکاتی داریم و باید این را بپذیریم. هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ سیاسی مشکلاتی داریم که باعث می‌شود نتوانیم هر بازی تدارکاتی برگزار کنیم. ضعف در برنامه ریزی هم مزید بر علت می‌شود. من این دو بازی خصوصاً بازی با بلغارستان را برای تیم ملی مفید دیدم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز