خبرگزاری کار ایران

باحضور دبیر و نایب رئیس:

جلسه کمیته پاراسوارکاری فدراسیون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۱۱

جلسه کمیته پاراسوارکاری این فدراسیون با حضور شریسا غفاری دبیر ، ایرج رحمانی نایب رییس آقایان و غزاله منتظم سرپرست کمیته سوارکاری جانبازان و توان یابان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، تشکیل شورای استعدادیابی داخلی، شناسایی سوارکاران دارای معلولیت که اکنون فعالیت سوارکاری دارند، افراد دارای معلولیت علاقه‌مند به سوارکاری، افراد دارای معلولیت که در حال حاضر  فعالیت سوارکاری ندارند، باشگاه‌هایی که پتانسیل ارائه خدمات آموزشی و برگزاری مسابقه برای افراد دارای معلولیت  را دارند، مربیانی که پتانسیل ارائه خدمات آموزشی به پاراسوارکاران را دارند ، افرادی که پتانسیل تحصیل در رشته داوری پارادرساژ را دارند و تهیه بانک اطلاعاتی از این افراد از جمله محورهای این جلسه بود.

همچنین در خصوص درخواست احیای دوره‌های جامانده از سولیداریتی FEI، برگزاری دوره‌های آموزشی برای سوارکاران، دوره‌های استعدادیابی و ارزیابی سوارکاران، کلاس بندی و طبقه‌بندی سوارکاران به صورت ملی در این جلسه  تصمیم‌گیری شد.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان پارادرساژ و داوران، تدوین قوانین ملی پارادرساژ، برگزاری دوره‌های بازآموزی برای مربیان فعال در حوزه توانبخشی به کمک اسب از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است در ادامه این جلسه در خصوص برگزاری مسابقات ملی المپیک ویژه، مسابقات ملی پارادرساژ به صورت لیگ، تهیه مجله‌ی خبری پاراسوارکاری هفتگی، درخواست سولیداریتی از FEIبه ویژه در مورد دوره مربیگری Level 1 ویژه پارا و برگزاری مسابقه CPEDI تصمیم گیری شد.در این جلسه ، ناصر نجاریون، اصغر طهماسبی، کاوه کیانی، احد دلشاد، سیده الهام مصدقی، سمیه اسدی جونوشی، حوریه خیاط زمانداری، الناز سید یعقوبی به عنوان  اعضای کمیته سوارکاری جانبازان و افراد دارای معلولیت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز