خبرگزاری کار ایران

واکنش سازمان لیگ به اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۷۰

مسئول مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: قطعا برای هفته پایانی لیگ برنامه داریم و با همکاری پلیس آن را جلو می بریم.

به گزارش ایلنا، با اعلام برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر که روز گذشته رسانه‌ای شد، باشگاه استقلال نسبت به برنامه هفته پایانی لیگ برتر معترض شد و خواستار فراهم شدن شرایطی شد که در صورت کسب عنوان قهرمانی بتواند از حضور تماشاگران بهره ببرد. این در شرایطی است که استقلال هفته آخر با پیکان بازی دارد و باید در ورزشگاه پاس قوامین اکباتان به مصاف این تیم برود و معمولاً در این ورزشگاه اجازه حضور تماشاگران داده نمی‌شود.

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد اعتراض استقلال به برگزاری بازی هفته پایانی در ورزشگاه پاس بدون حضور هوادارانش اظهار کرد: نمی دانم چرا برای همه این سوال پیش می آید درحالی که من در این باره در برنامه فوتبال برتر هم صحبت کردم. ما حتما برنامه ای برای این موضوع داریم. اول باید تکلیف رقابت در کورس قهرمانی مشخص شود.

وی افزود: مسلما فعلا با نتایج فعلی شانس اول قهرمانی استقلال است و پرسپولیس هم سفت و سخت در تعقیب استقلال. از آن طرف هنوز سپاهان و تراکتور شانس قهرمانی دارند. باید نزدیک به هفته پایانی شویم و شرایط جدول و قطعا اگر شرایط به همین شکل باشد با همکاری پلیس تهران برنامه هفته پایانی را جلو می بریم. کمی صبور باشید قطعا سازمان لیگ فکرهایی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز