خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی: همه فکر می‌کردند ما مرده‌ایم ولی رئال هیچ وقت نمی‌میرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۸۳

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی مقابل منچستر سیتی از باشگاهش و پپ گواردیولا تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، کارلو آنچلوتی پس از صعود دراماتیک رئال مادرید به نیمه نهایی و شکست منچستر سیتی گفت: همه فکر می‌کردند ما مرده‌ایم ولی هیچ کس نمی‌تواند این کار را انجام دهد، رئال مادرید هیچ وقت نمی‌میرد.

کارلتو اظهار داشت: نمی‌توان این مسابقه را توضیح داد. ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و بعد به دفاع کردن، زحمت کشیدن و پیروز شدن فکر کردیم. به نظرم ما بسیار خوب دفاع کردیم. مادرید بارها در لیگ قهرمانان اروپا برنده شده و این نشان ماست. در ضربات پنالتی می‌دانستیم که می‌توانیم برنده بازی شویم. آندرین لونین در دروازه فوق‌العاده بود. وی ادامه داد: بسیار لذت می‌برم وقتی می‌بینم تیم چقدر زحمت می‌کشد، فداکاری می‌کند، می‌جنگد و در کنار آن صعود می‌کند. این تنها راهی است که یک تیم می‌تواند در اینجا پیروز شود.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: حالا می‌توانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: این رئال مادریدِ رئال‌مادریدهاست. من بخشی از این گروه هستم. افتخار می‌کنم به این تیم، به تعهدی که آنها دارند. ما از ابتدای فصل بسیار درگیر مصدومیت‌ها بودیم ولی امروز بازیکنانم تمرکز بالای خود را برای خوب دفاع کردن نشان دادند.آنچلوتی در خصوص گواردیولا نیز گفت:

او در پایان بازی صعود را به ما تبریک گفت و برای ما آرزوی موفقیت کرد. او یک جنتلمن است. این باشگاه، منچستر سیتِی، باشگاهِ جنتملن‌هاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز