خبرگزاری کار ایران

واکنش علیرضا جهانبخش به شایعات بازگشت به لیگ ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۷۴

کاپیتان تیم ملی در خصوص شایعات شکل گرفته طی مدت اخیر درباره بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در فوتبال جهان عرف بر این است که وقتی قرارداد یک بازیکن به شش ماه پایانی خود می‌رسد، او می‌تواند با باشگاه جدید مذاکره کند. اگر هم باشگاه کنونی علاقه‌مند به ادامه همکاری با بازیکن باشد، این مسأله را با او یا مدیر برنامه‌هایش در میان می‌گذارد تا شاید طرفین به توافقی رسمی دست یابند. این اتفاق برای مهدی طارمی رخ داد. ستاره ایرانی پورتو وقتی به شش ماه پایانی قرارداد خود رسید، مذاکره با اینترمیلان را رسمی کرد و با صدرنشین سری آ به توافق رسمی رسید تا فصل بعد را در شهر میلان و با پیراهن نراتزوری سپری کند.

این اتفاق شامل دیگر بازیکن باتجربه تیم ملی ایران نیز می‌شود. علیرضا جهانبخش که حالا و در غیاب احسان حاجی‌صفی و کریم انصاری‌فرد کاپیتان اول تیم ملی محسوب می‌شود، آخرین ماه‌های قرارداد با فاینورد روتردام را پشت سر می‌گذارد. علیرضا که بعد از جدایی از برایتون و لیگ برتر انگلیس، در بازگشت به هلند قرارداد سه ساله‌ای با فاینورد امضا کرد، در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند. او مثل طارمی همین حالا هم می‌تواند مذاکرات رسمی را آغاز کند و با باشگاه مورد نظرش به توافق برسد.

با اینکه فاینورد یکی دو هفته قبل اعلام کرد که شاید قرارداد جهانبخش را تمدید نکند اما این ستاره ایرانی همه چیز را به ماه‌های بعد و پایان فصل موکول کرده است. او در این باره به «ایران» می‌گوید: «هنوز هفت هفته تا پایان فصل باقی مانده و تمام تمرکز من روی حضوری موفق در ترکیب فاینورد است. ما یک بازی عقب‌افتاده داریم و اگر به پیروزی برسیم، فاصله خود را با پی اس وی آیندهوون به 7 امتیاز می‌رسانیم. با توجه به تعداد بازی‌های باقی‌مانده هنوز هم شانس قهرمانی داریم و تلاش می‌کنیم برای دومین فصل متوالی به این عنوان برسیم. بنابراین تمرکز من و سایر بازیکنان فاینورد روی این موضوع است و به چیزی جز این مسأله فکر نمی‌کنیم.»

کاپیتان تیم ملی محبوبیت بالایی میان هواداران فاینورد دارد و پایان قرارداد او آنها را بشدت نگران کرده است. آیا جهانبخش با فاینورد مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد انجام داده؟ او در پاسخ می‌گوید: «تمام کارهای قراردادی من برعهده مدیر برنامه‌هایم است. او بهتر از من می‌داند موضع فاینورد درباره ادامه همکاری با من چیست. فکر می‌کنم باید تا پایان فصل صبر کنیم و بعد پیرامون چنین مسائلی حرف بزنیم. الان موضوعی غیر از موفقیت با پیراهن فاینورد فکر مرا مشغول نکرده. از طرفی به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید تا روز آخر بهترین بازی را در ترکیب فاینورد به نمایش بگذارم و بازیکن مؤثری باشم. این وظیفه من به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای است.»

در هفته‌های اخیر بحث‌هایی پیرامون بازگشت جهانبخش به لیگ ایران و مذاکره با باشگاه‌هایی نظیر تراکتور و استقلال مطرح شده. موضوعی که کاپیتان تیم ملی آن را تکذیب می‌کند: «با تمام احترام به تیم‌های ایرانی باید بگویم هیچ مذاکره‌ای در این مورد صورت نگرفته و من از آن خبری ندارم. هدف من ادامه حضور در فوتبال اروپا است. در پایان فصل هم این هدف را دنبال می‌کنم. ابتدا با فاینورد صحبت می‌کنم و بعد تصمیم نهایی را می‌گیرم. همان طور که گفتم، فعلاً تمرکزم روی موفقیت با فاینورد است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز