خبرگزاری کار ایران

باشگاه استقلال محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۹۹

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت امیر مشاری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت علی خماند از میثم آقایی بازیکن تیم خیبر خرم‌آباد، بازیکن یادشده به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 33 میلیارد و 687 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و 285 میلیون و 159 هزار و 50 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت محمد زینال خیبری از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 44 میلیون و 254 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت علی خماند از محمد عباسی بازیکن باشگاه هوادار، بازیکن یادشده به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 750 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز