خبرگزاری کار ایران

صحبت های تند دروازه بان استقلال

حسین حسینی: مشکلات ما یکی دو تا نیست/ حاضرم رایگان بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۲۴

سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در پایان بازی با آلومینیوم از مدیریت تیمش گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، حسینی در جمع خبرنگاران گفت: یک بازی خیلی سختی داشتیم و این را نیز از قبل می دانستیم. آمده بودیم که هفته قبل جبران کنیم که خدا را شکر توانستیم به سه امتیاز مهم برسیم.

او درباره اتفاقات پایان بازی بیان کرد: به نظرم خیلی ناخواسته بود. برای من بازیکن که بعد از ۱۰۰ دقیقه بازی کردن زیر آن فشار و استرس هستم، نمی‌توانم جیمی جامپ را کنترل کنم. حالا بالاخره جیمی جامپ خانم باشد یا آقا. او به سمت من آمد و فکر می‌کنم خیلی ناخواسته آن اتفاق افتاد و منظور خاصی هم نداشتیم.

وی درخصوص اعتراض به شرایط مالی تیم گفت: خودی و دوست و دشمن، نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. اول که ۴۰ درصد از پول سال قبل را نگرفته‌ایم. شما به ما بگویید، ما چه زمانی باید این پول را بگیریم؟ گفتند قرارداد ما بالاست. بسیار خب، مگر امسال آن را کم نکردیم؟ مگر قرارداد امسال من نصف قرارداد سال گذشته نیست؟ خب چرا آن را پرداخت نمی‌کنید؟

او ادامه داد: من تا به امروز ۴۰ درصد از قراردادم را گرفته‌ام. ما هر بازی ۹۰ دقیقه فشار و استرس را تحمل می‌کنیم، چه کسی می‌آید جواب بدهد؟ اکنون که خانواده ما تحت فشار هستند چه کسی می‌آید پاسخ بدهد؟ مطمئن باشید اگر این شرایط برای تیم رقیب ما بود، از صندوق‌های این‌ور و آن‌ور برایشان پول جور می‌شد. خدا را شکر صندوق زیاد است و پول آنها را می‌دادند. اگر آنها این شرایط را داشتند و در عین حال در صدر جدول نیز بودند، مطمئن باشید در این هفت هفته، آنها را به نحوی حمایت می‌کردند تا قهرمان شوند ولی ما خودمان هستیم و خودمان.

کاپیتان استقلال گفت: مگر می‌شود که هر بازی ما بیاییم و فقط بجنگیم؟ هوادار نهایتاً نتیجه را می‌بیند. همین هفته گذشته که بازی مساوی شد، آیا کسی یادش بود که ما ۲۲ هفته را چگونه جنگیدیم؟ همه می‌گفتند نتیجه مساوی شده است. باز هم می‌گویم، نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. حالا آقای خطیر هم نمی‌دانم که تلاش می‌کنند یا نه.

وی افزود: مشکلات ما یکی دوتا نیست. ماشاریپوف پیش من آمده و می‌گوید مگر من جزء این تیم نیستم که در بازی‌های اخیر که برنده شده‌ایم، به من پاداش نداده‌اند! من تازه این را فهمیده‌ام که به این بازیکن پاداش نداده‌اند. بلانکو چهار ماه است که حقوق نگرفته، حداقل کاری کنید که ما یک مشکل داشته باشیم اما ما صد تا مشکل داریم. نمی‌دانیم که کدام را درست کنیم.

او با تمجید از هم‌تیمی‌هایش اضافه کرد: باید گفت که این بازیکنان جزء بامعرفت‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال هستند. هر کس دیگری جای آنها بود، نمی‌دانم چه کار می کرد ولی اجازه نمی‌داد که مدیریت یک روز نیز در این باشگاه بماند! تیم‌های رقیب ما پول‌های پارسال و آپشن‌هایش را گرفته‌اند، امسال نیز از ما جلوتر هستند. می‌بینید که بعد از هر بازی می‌آیند و می‌گویند که مشکل دارند ولی کی می‌خواهند مشکل تیم ما را حل کنند؟

حسینی با اشاره به دیدارش با مدیرعامل استقلال اظهار داشت: قبل از عید که قرار بود ۵ درصد از قراردادها را بدهند، من با آقای خطیر صحبت کردم. ایشان به من گفت که پول نداریم. خوب پول نداریم ما چه کار کنیم؟ هفت هفته دیگر لیگ تمام می‌شود اما ما ۴۰ درصد از مبلغ قراردادهایمان را گرفته‌ایم. چه زمانی قرار است ما بقیه پولمان را بگیریم؟ اگر اینگونه است همان اول بگویید مجانی بازی کنید که به خدا من حاضرم رایگان بازی کنم چون حداقل روی پولی حساب نمی‌کنم.

او در مورد اینکه چرا از اسپانسرهای متعدد دریافتی نداشته‌اند، بیان کرد: این سوال خود ما نیز هست. این همه ما اسپانسر داریم. جلو و پشت پیراهن و حتی روی شورت نیز اسپانسر وجود دارد ولی ۴۰ درصد از قراردادهایمان را گرفته‌ایم. ما فقط و فقط به خاطر هواداران می‌جنگیم. اگر این تیم هوادار نداشت، مطمئن باشید نابود می‌شد. همه ما فقط به خاطر هواداران می‌جنگیم و نمی‌دانیم چه زمانی قرار است مشکلات حل شود.

کاپیتان استقلال در پایان و در مورد احتمال قهرمانی تیمش گفت: این قول را به شما می‌دهم که ما تا لحظه آخر برای هواداران می‌جنگیم و تنها هدف ما نیز خوشحال کردن دل این مردم است، چون آنها خیلی برای تیم زحمت کشیده‌اند. ولی آقای هوادار بدان که این تیم را نمی‌خواهند. چند سال پیش فکر می‌کنم یک هوادار بود که مصاحبه کرد و گفت این تیم را نمی‌خواهند. دمش گرم! درود به شرفش که حرف درست را آن آقا زد. این تیم را نمی‌خواهند. دیگر به خدا نمی‌دانیم چه کار کنیم. فکر کنم بعضی از تلاش‌ها بیهوده است، بیهوده!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز