خبرگزاری کار ایران

صادقی: این برد را به آقای ربیعی تقدیم می‌کنم/ داور سخت‌گیرانه پنالتی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۱۹۹

ابراهیم صادقی مربی ذوب آهن در ئشست خبری پس از پیروزی مقابل تراکتور شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، صادقی مربی ذوب آهن پس از پیروزی پر گل ذوب آهن مقابل تراکتور در نشست خبری بعد از این بازی اظهار داشت: اگر من الان اینجا هستم به درخواست تمام بازیکنان تیم بود و این برد را به محمد آقای ربیعی تقدیم می‌کنم که در این مدت تحت فشار بسیار زیادی بودند. به نظرم خیلی خوب تیم را مدیریت کردند و دوباره تیم را به شرایط خوبمان برگرداندند. از طرف خودم و تمام بازیکنان تشکر می‌کنم که این فشارها را تحمل کرد. ما در هفته‌های گذشته هم بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم. موقعیت‌های بسیار خوبی اجرا کردیم ولی تبدیل به گل نشد.

او در مورد وضعیت ذوب آهن در این بازی گفت: همانطور که قبلاً گفتیم به تیم خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم که چقدر تیم خوبی داریم. در هفته گذشته با جلسات و تمریناتی که با آقای ربیعی داشتیم، در کنفرانس من گفتم که تیم ما خیلی منسجم‌تر و متحدتر بود.

صادقی در مورد برنامه‌های تراکتور در این بازی بیان کرد: می‌دانستیم که چقدر بازی سختی مقابل تراکتور داریم، تراکتور یکی از بهترین تیم‌های ایران است که در حین بازی سه یا چهار بار پلن تاکتیکی عوض می‌کند. هر  تیمی مقابل آن‌ها دچار مشکل می‌شود، به نظرم خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم. در‌ آخرهای نیمه اول کمی عقب نشستیم که چند موقعیت داشتند اما در نیمه دوم کاملا توانستیم بازی را ببندیم و گل‌های بعدی را بزنیم.

او در مورد تصمیم داور برای اعلام پنالتی تراکتور گفت: "به نظرم آن پنالتی داور خیلی سخت‌گیرانه پنالتی گرفت و می‌توانستیم بدون گل خورده برنده این بازی باشیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم به این روند ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز