خبرگزاری کار ایران

صادقی: توقع از ذوب آهن خیلی بالا رفته است/ دست ما از لحاظ بازیکن خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۵۶۹

ابراهیم صادقی مربی ذوب آهن در نشست خبری قبل از بازی با شمس آذر شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن فردا (شنبه) در چارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان شمس آذر خواهد بود. ابراهیم صادقی مربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر شرکت کرد.

صادقی درباره این بازی اظهار داشت: با یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ بازی داریم؛ بازیکنان این تیم در همه دقایق بازی تمام توان خود را می‌گذارند و جنگنده برای پیروزی تلاش می‌کنند. در هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم؛ انگیزه بسیار بالایی در تیم ما هست و می‌دانیم که اگر در همه دقایق بازی تلاش نکنیم و دونده نباشیم شرایط بازی برای ما عوض می‌شود و جبران شرایط سخت می‌شود؛ همه تلاش ما برای فردا تلاش برای پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه است.

وی افزود: توقع از ذوب‌آهن خیلی بالا رفته و خب با پیشرفتی که اتفاق افتاده این توقع شکل گرفته است؛ ما به کار خودمان ایمان داریم و می‌دانیم می‌توانیم نتایج هفته‌های گذشته را جبران کنیم.

مربی ذوب آهن درباره شرایط این تیم بیان کرد: دست ما از لحاظ بازیکن خالی است؛ 9 بازیکن از تیم پایه به تیم ما اضافه شدند؛ این بازیکنان در آینده فوتبال کشور تأثیرگذار هستند؛ امیدوارم بتوانیم در کنار فوتبال خوب نتایج خوبی هم کسب کنیم. تغییرات زیادی در خط دفاعی داشتیم و دو بازیکن جدید به خط دفاع ما اضافه شدند؛ دست ما خالی بوده و این بازیکنان جوان نیاز به زمان دارند. اگر تیم ما تجربه بالاتری داشت نتایج هفته‌های گذشته برای ما رقم نمی‌خورد.  لیست بزرگسالان ما هنوز جای دارد ولی نتوانستیم بازیکن اضافه کنیم؛ سعی کردیم از ظرفیت بازیکنان جوانان آکادمی استفاده کنیم که امیدوارم با گذشت زمان شرایط تیم ما نیز بهتر شود. 

صادقی در پایان گفت: تیم شمس آذر تیم خوبی است؛ فردا بازی سختی داریم ولی ما هم باید تلاش کنیم حداکثر امتیاز این مسابقه را بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز