خبرگزاری کار ایران

تاج: محدودیت های AFC حلقه را برای شرایط فعلی باشگاه ها تنگ‌تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۱۹۲

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: محدودیت های کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند کار را برای ما سخت تر از همیشه کند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، مهدی تاج در نشست وزیر ورزش و جوانان آنان با مسؤولین فدراسیون فوتبال و مدیران عامل لیگ برتر فوتبال گفت: عید سعید فطر را پیشاپیش تبریک عرض می‌کنم. امروز خدمت وزیر ورزش و جوانان و مسؤولان این وزارت‌خانه و مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر کشور هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: موضوع فیرپلی مالی که جزو قوانین اصلی آینده فوتبال کشور و تکلیف کشور است و سال‌های قبل به دلیل برخی از مشکلات مجوز حرفه‌ای، سقف بودجه نظر گرفته شد که خالی از اشکال نبود و پس از جمع بندی‌هایی که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که جلسه‌ای با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر داشته باشیم چون اجرای فیرپلی مالی زیرساخت و چارچوب‌هایی را می‌طلبد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: آقای هاشمی اطلاعات کافی از فوتبال دارند و سال‌های سال در ساختار ورزش کشور بوده‌اند و در این جلسه خواستیم مسائل و صحبت‌های همه مطرح شود. مجموع صحبت‌های امروز باید این باشد که در مجوز حرفه‌ای مشکلات کمتری داشته باشیم. AFC هر سال بخش‌نامه و محدودیت‌های خود را جدی‌تر می‌کند و محدودیت‌های جدیدی را ممکن است در آینده در نظر بگیرد و این می‌تواند باعث دردسر شود. از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که این جلسه برگزار شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز