خبرگزاری کار ایران

فرشید سمیعی:

پنجره استقلال به زودی باز می‌شود/ بدهی 90 میلیاردی به سازمان لیگ نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۳۲

عضو هیئت مدیره استقلال درباره روند کسب مجوز حرفه ای استقلال توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از بازی این تیم مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران صحبت هایی انجام داد.

سمیعی در مورد آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای استقلال، گفت: کارهایی که بر عهده باشگاه است در حال انجام بوده و سایر مسائل مواردی است که بر عهده دولت قرار دارد و انشاءالله حل می‌شود. مشکل خاصی از سوی باشگاه وجود ندارد و همه چیز حل شده است.

وی در مورد پرونده سانتاکلارا  بیان داشت: پرونده سانتاکلارا انجام شد و پنجره باشگاه استقلال نیز به زودی باز می‌شود.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره تبلیغات محیطی و بدهی ۹۰ میلیاردی باشگاه استقلال به سازمان لیگ، اظهار داشت: در مورد تبلیغات محیطی هیچ حکمی به باشگاه ابلاغ نشده است. ارقام افسانه‌ای و رویایی مطرح می‌شود که چنین چیزی نیست.

سمیعی در مورد پرداخت قرارداد بازیکنان گفت: مباحث مالی در حال انجام و امسال اولین سالی است که باشگاه استقلال نه بازیکنی فروخت، نه وامی گرفت، نه ملکی در رهن گذاشت و نه پولی از بورس در میان بود و همه چیز مربوط به موارد درآمدزایی بود و کارها به خوبی پیش رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز