خبرگزاری کار ایران

باشگاه استقلال سند رو کرد/ تکذیب خبر حذف از آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۹۱

باشگاه استقلال با انتشار سند توافق نامه با باشگاه سانتاکلارا، خبر حذف شدن این تیم از آسیا را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال به شایعات مطرح شده در خصوص حذف این تیم از آسیا واکنش تندی نشان داد و ضمن انتشار سند مربوط به توافق با باشگاه سانتاکلارا برای پرداخت بدهی، اعلام کرد از رسانه هایی که خبر حذف استقلال از آسیا را منتشر کرده اند، شکایت خواهد کرد. متن بیانیه باشگاه استقلال به شرح زیر است:

به رغم توضیح شفاف باشگاه استقلال پیرامون بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به اخذ مجوز حرفه ای، برخی افراد به دروغ، خبر جعلی حذف استقلال از آسیا را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

 با گذشت تنها چند ساعت از بیانیه شفاف باشگاه استقلال که به صراحت در آن تاکید شده بود استقلال تمامی مدارک و مستندات لازم جهت اخذ مجوز حرفه ای را بارگذاری کرده و از این بابت نگرانی ندارد، برخی افراد که سابقه دشمنی با باشگاه استقلال را دارند، به دروغ مدعی حذف استقلال از آسیا شدند و متاسفانه برخی رسانه‌ها، پایگاه های خبری و کانال ها و صفحه های هواداری نیز بدون تحقیق درباره صحت و سقم این خبر جعلی، اقدام به بازنشر خبر دروغ اعتماد آنلاین می کنند و باعث نگرانی هواداران شریف استقلال می شوند.

باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر جعلی، بار دیگر به هواداران فهیم خود اطمینان می دهد تمام مدارک و مستندات از جمله تسویه نامه معتبر با باشگاه سانتاکلارا را بارگذاری کرده و فقط به منظور پایان دادن به دروغ و شیطنت بدخواهان اقدام به انتشار امضای تسویه نامه دو باشگاه استقلال و سانتاکلارا می کند.

طبیعی است به دلیل بند محرمانگی امکان انتشار متن توافق وجود ندارد اما تاریخ کنار مهر و امضای باشگاه استقلال نشان می دهد این توافق در تاریخ ۲۲ ماه مارس، قبل از پایان مهلت قانونی امضا شده است.

باشگاه استقلال از اعتماد آنلاین که خلاف مفهوم نامش، منبع بی اعتمادی و سلب اعتماد در جامعه شده و تمامی رسانه هایی که این خبر دروغ و جعلی را بازنشر دادند، شکایت می کند. باشگاه استقلال همچنین در صورت تداوم این شیطنت ها، اسامی افراد پشت پرده جریان سازی رذیلانه علیه استقلال که بابت اخذ مجوز حرفه ای، سرخورده می شوند را منتشر خواهد کرد.

 

باشگاه استقلال سند رو کرد/ تکذیب خبر حذف از آسیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز