خبرگزاری کار ایران

دو تساوی در شروع سال؛ جنگ بزرگان به سود سرخابی‌ها تمام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۶۳

دو بازی معوقه لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، پس از یک تعطیلی نسبتا طولانی به‌دلیل برگزاری دیدارهای ملی، لیگ برتر ایران با 2 بازی معوقه از امروز (چهارشنبه) آغاز شد. آلومینیوم اراک - هوادار و تراکتور - سپاهان 2 مسابقه امروز لیگ برتر بود که برگزار شد و هر 2 با تساوی به پایان رسید.

با برگزاری این 2 دیدار معوقه، حالا تنها بازی سپاهان - ذوب‌آهن از هفته هفدهم لیگ برتر باقی مانده است. هفته بیست‌ودوم لیگ برتر هم قرار است از روز شنبه آغاز شود.

 

تساوی آلومینیوم و هوادار در اراک

در نخستین بازی سال 1403 لیگ برتر، تیم‌ها آلومینیوم اراک و هوادار از ساعت 19:15 در یک بازی معوقه از هفته هجدهم به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با تساوی 1-1 به پایان رسید.

شاگردان مسعود شجاعی پس از 2 تساوی متوالی این دیدار را طوفانی شروع کردند و در دقیقه 7 با ضربه کریم اسلامی از حریف خود پیش افتادند.

پس از این گل آلومینیوم چند موقعیت روی دروازه هوادار ساخت و شاگردان مسعود شجاعی هم چند بار دروازه حریف را تهدید کردند تا اینکه در دقیقه 45 بازی تیم اراکی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. روی حرکت تماشایی مهدی لیموچی و چرخش تماشایی امین کاظمیان، آلومینیوم به گل تساوی رسید تا 2 تیم با نتیجه یک – یک به رختکن بروند.

حملات 2 تیم در نیمه دوم مسابقه هم ثمری نداشت و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. با این نتیجه آلومینیوم 29 امتیازی شد و جایگاه خود در رده هفتم را تثبیت کرد. هوادار هم با 20 امتیاز و 2 پله صعود بالاتر از پیکان و فولاد، خودش را به رتبه یازدهم رساند.

 

بازی بزرگ هفته برنده نداشت!

در دومین بازی امروز تیم‌های تراکتور و سپاهان از ساعت 19:30 به دیدار هم رفتند که این بازی معوقه از هفته شانزدهم بود و در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار با توجه به شرایط 2 تیم در جدول و حواشی پیش از آن، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و هر 2 تیم برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز جدی به 3 امتیاز داشتند. دیدار 2 تیم در دقایق ابتدایی با چند موقعیت نصفه‌ونیمه آغاز شد تا اینکه در دقیقه 19 مسابقه چند صحنه جدی رقم خورد. ابتدا رضا اسدی در یک موقعیت تک به تک نتوانست دروازه تراکتور را باز کند و سپس رحمان جعفری روی ضدحمله مشابه همین فرصت را از دست داد. توپ برگشتی هم به مهدی شیری رسید و او با یک ضربه تماشایی تیر دروازه سپاهان را به لرزه درآورد.

ادامه نیمه اول موقعیت چندانی نداشت و 2 تیم با تساوی به رختکن رفتند. در دقیقه 52 بازی باز هم تراکتور صاحب یک فرصت عالی شد ولی نیما میرزازاد شوت مهدی حسینی را مهار کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت. چند دقیقه بعد هم ضربه خطرناک کاوه رضایی راهی به دروازه تراکتور پیدا نکرد تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.

سیامک نعمتی در دقایق 74 و 82 را داشت تا دروازه سپاهان را باز مند ولی یک بار توپ او با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد و سپس ضربه‌اش از مقابل دروازه توسط میرزازاد مهار شد.

این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا تراکتور و سپاهان 39 و 38 امتیاز بدون تغییر در رده‌های سوم و چهارم جدول باقی بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز