خبرگزاری کار ایران

درخواست از رونی و واردی: در رینگ مبارزه کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۱۴

امیر خان، قهرمان سابق بوکس جهان، از جیمی واردی و وین رونی درخواست کرده پس از اینکه دادگاه دعوای بین همسران آن‌ها راه به جایی نبرد، در یک مبارزه رو به روی هم قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا، امیر خان، قهرمان سابق بوکس جهان، به وین رونی پیشنهاد داده که با جیمی واردی مبارزه کند و می‌خواهد مربیگری رونی پیش از این مبارزه به عهده بگیرد. 

کمپانی کی‌اس‌آی میس‌فیتز با رونی ارتباط برقرار کرده تا در مورد احتمال رونی در یکی از مبارزه‌های این کمپانی صحبت کند. امیر خان ​​به رونی و واردی پیشنهاد کرده که با هم مبارزه کنند.

همسر این دو بازیکن با یکدیگر وارد چالش جدی شدند که منجر به شکایت در دادگاه شد. ربکا واردی علیه کولین رونی در سال 2022 شکایت کرده بود و در نهایت این شکایت راه به جایی نبرد.

امیر خان به "گامبلینگ زون" گفت:"جیمی واردی گزینه مناسبی برای مبارزه با وین رونی است، این مبارزه بسیار خوبی می‌شود. همسرانشان قبلا با هم دعوا کرده‌اند، چه دعوایی به راه می‌افتد، این مبارزه فروش زیادی خواهد داشت. هر دو در یک سطح هستند. هر دو تازه کار هستند. با این حال، من از رونی حمایت می‌کنم چون وین خشن‌تر و قوی‌تر است."

او اعلام کرد علاقه دارد تا مربی رونی باشد:"رونی واقعاً یک بوکسور نیست، بنابراین امکان دارد که آسیب ببیند. دوست دارم به او تمرین بدهم و به وین رونی کمک کنم، ورزشکاران احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند، زیرا آن‌ها در زمین مقابل هم بوده‌اند و این کار را انجام داده اند، بنابراین بیشتر از یک مربی معمولی به شما گوش می‌دهند. وقتی با ورزشکار دیگری تمرین می‌کنید، به شما فشار می‌آورد و سخت تمرین می‌کنید."

رونی ماه گذشته تایید کرد که میس‌فیتز با او تماس گرفته اما تاکید کرد که تمرکز کامل او روی بازگشت به مربیگری است و علاقه‌ای به مبارزه ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز