خبرگزاری کار ایران

رونی: بلینگام می‌تواند برنده‌ی توپ طلا شود.

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۵۸

وین رونی در مصاحبه با اسکای اسپورت به تمجید از ستاره‌ی انگلیسی رئال مادرید پرداخت.

به گزارش ایلنا، وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و فوتبال انگلیس در حال حاضر هدایت بیرمنگام سیتی را بر عهده دارد. بیرمنگام همان تیمی است که جود بلینگام در آن چهره شد و به دورتموند رفت. بلینگام هنوز بازیکن جوانی محسوب می‌شود و همین حالا اسمش بخشی از تاریخ باشگاه بیرمنگام به حساب می‌آید چون آنها شماره 22 را به خاطر او بازنشسته کرده‌اند.

 به گزارش اسکای اسپورتس، وین رونی در مصاحبه جدیدش در مورد جود بلینگام و سقف توانایی‌هایش صحبت کرد.

توپ طلا برای بلینگام؟ چرا که نه؟

 آیا بلینگام می‌تواند توپ طلا ببرد؟ اگر او همچنان سطح فعلی خودش را حفظ کند و کارش را انجام دهد، چرا که نه؟ به نظرم 5 یا 6 بازیکن برای کسب توپ طلا مبارزه خواهند کرد و من باور دارم اگر او در همین سطح باقی بماند، می‌تواند به این جایزه برسد.

بلینگام شجاعت لازم برای بازی در خارج از انگلیس را داشت

 خوشحالم که می‌بینم یک بازیکن جوان انگلیسی از فرصت بازی در خارج از کشور استفاده کرده و شجاعت لازم برای انجام این کار را از خودش نشان داده است. او به آلمان رفت و عملکرد خوبی داشت، حالا نوبت به حضور در یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان رسیده و می‌بینیم که واقعاً دارد می‌درخشد. برای جود بلینگام خوشحالم و امیدوارم بتواند همین عملکرد را در یورو هم تکرار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز