خبرگزاری کار ایران

دزدی قرن در انگلیس: این پسر نابغه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۳۶

ستاره فوتبال انگلیس این روزها در مادرید می درخشد.

به گزارش ایلنا ، این پسر با اینکه 16 سال دارد پتانسیل بی‌نظیری از خود نشان داده و توانایی رقابت با بازیکنان تیم اصلی پورتموث را دارد، با او قرارداد ببندید و اجازه دهید پیشرفت کند. اما قطعاً تا 18 ماه آینده او برای تیم اصلی ما بازی خواهد کرد. این بخشی از صحبت‌های فاش شده از مدیران باشگاه پورتموث است که حالا شاید به‌عنوان یک حسرت بزرگ به آن نگاه کنند. بعد از این انتقال شکست خورده، بیرمنگام تیم زادگاه بازیکن که از استعداد ‌فوق‌العاده او باخبر بود جود را به خدمت گرفت و به لطف انتقالش به دورتموند خیلی زود و قبل از 20 سالگی توانایی رهبری و گلزنی او به‌عنوان یک هافبک به گوش دنیا رسید. شخصیت فوق‌العاده، قدرت بدنی، توانایی او در شکستن خطوط دفاعی، استعداد و کیفیت فوق‌العاده او ویژگی‌هایی بودند که در سال 2019 کشف شد و جود به یک فرد اصلی برای شروع هر پروژه ورزشی تبدیل شد. در نهایت او به‌عنوان یک غذای لذیذ با 103 میلیون یورو ثابت به اضافه 30 میلیون یورو پاداش روی میز رئال مادرید قرار گرفت. بازیکنی که حالا بلیت برنده سفید‌پوشان در لالیگا به حساب می‌آید.

 

یک فریاد ناامیدانه

رئال مادرید با استراتژی نقل و انتقالاتی که بهترین دست را روی میز مناقصه نداشت، دزدی قرن را از لیگ برتر انجام داد. سران مادرید تلاش بسیار زیادی را برای به خدمت گرفتن او انجام دادند اما پیشنهاد آنها بسیار پایین‌تر از چیزی بود که تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، لیورپول یا یونایتد در رقابتی تمام انگلیسی روی میز قرار دادند. جود پیشنهاد باشگاه سفید را برای قراردادی شش‌ساله با دستمزد 20 میلیون یورو ناخالص در هر فصل پذیرفت. به بیان واضح‌تر، این مرد انگلیسی نزدیک به 11 میلیون یورو در سال در رئال مادرید درآمد خالص دارد، دستمزدی که حتی بالاترین دستمزد در تیم نیست. خورخه والدانو در این مورد گفت: «مادرید پول نمی‌دهد بلکه به بازیکنان شکوه می‌دهد. مشخصاً او درآمد بسیار خوبی دارد، اما در تصمیم جود پول مهم نبود... زیرا اگر چنین بود، او برخی از پیشنهادات تیم‌های انگلیسی را می‌پذیرفت.»

 

 سناریوهای به جا مانده از سرقت

جمال موسیالا پس از امضای قرارداد جود با سفید‌پوشان اعتراف کرد: «برای جود خوشحالم زیرا رفتن به مادرید برای او گام بزرگی است. لالیگا پربیننده‌ترین رقابت در جهان است. در رئال مادرید بازیکنان بسرعت محبوب می‌شوند.» هافبک بایرن برای تجزیه و تحلیل واقعیت باشگاه‌های بزرگ اروپایی که همه فوتبالیست‌ها را به سطحی می‌رساند که قبلاً دیده نشده بود، به میدان آمد. تأثیر مبارزه برای همه عناوین... و امنیت پروژه ورزشی همیشه چیزی ضروری برای باشگاه خواهد بود. ترکیبی عالی که مرد انگلیسی نتوانست آن را رد کند: «احترام باشگاه به خانواده من در این روند باورنکردنی بود، من برای این چالش آماده هستم.»

کشوهای نامرتب، لباس‌های روی زمین، گم شدن تلویزیون، جواهرات باارزش... همه چیز برداشته شده و در اطراف خانه پراکنده شده است. این سناریو زمانی است که در خانه شما سرقت صورت گرفته. نه تنها خانه شما، بلکه گرانبهاترین چیزهای شما نیز مورد تهاجم قرار گرفته است. تجاوز به حس امنیت و رنجی که شما از این قضیه دریافت می‌کنید دقیقاً چیزی است که لیگ برتر انگلیس در حال تجربه کردن آن است.

«قبلاً گفتم، رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است.» جود به صراحت در مورد اینکه چرا پیشنهادهای لیگ برتر را رد کرد، گفت: «رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است، بهترین بازیکنان، بهترین تیم و بهترین افراد را دارد. باید تا بازی‌های تیم ملی صبر کرد تا از استعدادی که در بیرمنگام در سرزمین خود پرورش یافته است لذت برد. آخرین نفری که به لیست ناامیدی‌ها پیوسته است آگوئرو است. بازیکن سابق سیتی از اینکه استعداد بزرگ جود را به جای اتحاد در برنابئو می‌بیند بسیار ناراحت است و از اینکه پپ نتوانست او را برای بردن به سیتی متقاعد کند. جود که می‌داند چگونه فوتبال بازی کند با یک جمله تمام شبهات را رمزنگاری کرد: «بودن در رئال مادرید باعث پیشرفت من شد.»

حالا تکلیف تمام تیم‌های لیگ برتری مشخص شده است و آنها بخوبی می‌دانند که متقاعد کردن او برای خروج از پایتخت اسپانیا یک مأموریت غیرممکن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز