خبرگزاری کار ایران

ستاره مدنظر رئال مادرید مصدوم شد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۰۲۵

جود بلینگام، هافبک بروسیا دورتموند از آسیب دیدگی زانو رنج می‌برد و برای هفته‌های پایانی بوندسلیگا آمادگی کامل ندارد.

به گزارش ایلنا، بروسیا دورتموند نزدیک به هفته پایانی مسابقات بوندسلیگا نگران وضعیت جود بلینگام است. او با 8 گل و 4 پاس گل یکی از بهترین گلزنان زنبورها تا به اینجای فصل است.

طبق گزارش روزنامه آلمانی بیلد، فوتبالیست انگلیسی از مصدومیت زانو رنج می‌برد که او را برای دیدار یکشنبه هفته جاری مقابل آگزبورگ دچار تردید جدی می‌کند.

مصدومیت او ناشی از ضربه‌ای است که ملی پوش انگلیسی در آخرین بازی دورتموند مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ آخر هفته گذشته متحمل شد.

این بازیکن که شایعات حضورش در رئال مادرید هم مطرح شده، در جلسه تمرینی روز سه شنبه نتوانست تمرین کند و به گفته بیلد روز گذشته هم در زمین تمرین دیده نشد.

بلینگام خود را در اختیار بخش پزشکی دورتموند قرار داده و امیدوار است که برای بازی هفته پایانی در دسترس باشد.

دورتموند در 2 هفته پایانی بوندسلیگا برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند. تیم تحت هدایت ادین ترزیچ در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و 67 امتیازی است. بایرن مونیخ 68 امتیازی هم در رده نخست حضور دارد.

در صورت پیروزی بایرن مونیخ در هفته پیش رو برابر لایپزیش و شکست دورتموند، تیم مونیخی برای یازدهمین سال متوالی قهرمان بوندسلیگا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز