خبرگزاری کار ایران

مسعود زارعی: اوسمار ابزار کافی برای موفقیت را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۰۷

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در نیم فصل بازیکنان خوبی را جذب کردیم و با حضور اوسمار که ابزار کافی برای جنگیدن داشت تیم نتایج خوبی را کسب کرد

به گزارش ایلنا، مسعود زارعی، پیشکسوت پرپسولیس عقیده دارد این تیم ابزار موفقیت با سرمربی برزیلی را دارد.

  سالی که پرسپولیس سپری کرد را چگونه ارزیابی کردید؟

اگر بخواهیم به لحاظ فصل فوتبالی آن را مورد بررسی قرار دهیم به این نکته می‌رسیم که در ابتدای فصل خوب کار نکردیم و فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان نسبتاً زیادی از تیم جدا شدند و ما از آسیا کنار رفتیم و در جذب بازیکن هم موفق نبودیم اما در نیم فصل دوم ورق برگشت و تیم به نوعی متحول شد. بازیکنان خوبی را جذب کردیم و با حضور اوسمار که ابزار کافی برای جنگیدن داشت تیم نتایج خوبی را کسب کرد .

  اما برای بعضی‌ها این سؤال مطرح است که چرا در زمان یحیی بازیکنانی که این مربی می‌خواست جذب نشدند؟

من به این مسأله ورود نمی‌کنم اما فکر می‌کنم در بعضی زمینه‌ها هم خودمان خوب کار نکردیم مثلاً در حالی که مهاجم جذب نکرده بودیم عبدی را قرضی به تراکتور دادیم که به نظرم اقدام درستی نبود .

  در خصوص خریدهای جدید چه در زمینه بازیکنان داخلی و چه در زمینه بازیکنان خارجی چه نظری دارید؟

بازیکنان داخلی خیلی خوبی مانند خدابنده‌لو و بابایی جذب شدند که آینده متعلق به آنهاست، مضاف بر اینکه بازگشت عیسی هم واقعاً اتفاق خیلی خوبی برای پرسپولیس و بازگرداندن قدرت به خط حمله پرسپولیس بود که ضعف بزرگ خط حمله که همان تمام کنندگی و زدن ضربه آخر به بهترین شکل بود را پوشش داد و تا حدودی خیال‌ها را آسوده ساخت. در زمینه جذب بازیکن خارجی هم پرسپولیس بسیار خوب و قوی عمل کرد. اورونوف بازیکن بسیار باکیفیتی است که تحرک و قدرت بسیار خوبی به خط حمله بخشیده است. اورونوف فوتبال پرسپولیس را تهاجمی‌تر ساخت و عبدالکریم حسن هم مدافع چپ تخصص و کلاسیک است که شاهدیم آنقدر نفوذ دارد که بیشتر در باکس حریفان است. در این بین خوشبختانه مهدی ترابی هم به اوج رسیده و به تیم قدرت بسیار خوبی بخشیده است.

  از عملکرد خودتان در تیم‌های پایه و سایر مربیان را در رده‌های دیگر تیم‌های پایه چه ارزیابی دارید؟

من خودم در رده نونهالان کار کردم و قرار است باز هم در این رده به فعالیتم ادامه دهم. با قرار گرفتن در رده چهارم فکر می‌کنم عملکرد قابل قبول بوده باشد. از سوی دیگر ما باید این را هم در نظر بگیریم که کار در رده نونهالان واقعاً سخت است چون ما برای پشتوانه در این مقطع عملاً از داشتن نقطه نوباوگان نیز محروم بودیم با این وجود من فکر می‌کنم محسن خلیلی با کار شبانه‌روزی به عنوان مدیر آکادمی موجب شد تا شاهد تحولی در تیم‌های پایه باشیم و چند بازیکن خوب در نهایت به تیم‌های بزرگسالان انتقال پیدا کنند .

  امسال گویا تیم‌های پایه فعالیت‌شان را هم برای تیم بستن زودتر شروع کردند.

بله خوشبختانه با نظر مدیر آکادمی ما امسال فعالیت‌شان را دو ماه زودتر شروع کرده‌ایم و استارت کارمان را برای انتخاب بازیکنان از ماه جاری زده‌ایم در حالی که سال‌های قبل از اردیبهشت ماه کارمان را شروع می‌کردیم که این را هم به فال نیک می‌گیرم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز