خبرگزاری کار ایران

ترکیب دربی لو رفت، نکونام و اوسمار نگران نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۴۳

در فاصله ساعاتی مانده به دربی می توان تشخیص داد که دو تیم با چه نفراتی در این جدال برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، ترکیب استقلال را به عنوان میزبان این بازی می‌توان این چنین نگارش کرد: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو. استقلال در بازی‌های قبل با این ترکیب گام به میدان گذاشته است اما احتمال تغییراتی در این ترکیب وجود دارد. برای مثال ممکن است مهرداد محمدی جزو بازیکنانی باشد که در پازل اصلی استقلال قرار بگیرد. یا اینکه سرمربی استقلال نگاهی هم به جعفر سلمانی داشته باشد اما تجربه می‌گوید مربیان معمولاً با همان ترکیبی که پیش از دربی بازی کرده‌اند مقابل رقبا قرار خواهند گرفت و می‌کوشند تغییرات آنچنانی در ترکیب خود ایجاد نکنند.

اما از آن سو پرسپولیس به سبب مصدومیتی که برای گولسیانی به وجود آمد و محرومیت کنعانی‌زادگان ناچار است از بازیکنان دیگری در پست دفاع میانی بهره بگیرد. نزدیکان به باشگاه پرسپولیس ترکیب این تیم در بازی چهارشنبه شب را به شرح ذیل مخابره کردند:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، فرشاد فرجی (وحدت حنانوف)،‌ عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی ( خدابنده لو)،‌ امید عالیشاه، اورونوف، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر. ترکیب پرسپولیس دو ابهام دارد اما نزدیکان به افکار اوسمار نیز معتقدند او بیشتر روی استفاده از همین ترکیب گرایش دارد و به احتمال زیاد تیمش را با همین آرایش وارد میدان دربی خواهد کرد.

پرسپولیس اما از روش 2-4-4 بهره خواهد گرفت و از آن سو استقلال مانند همیشه از 2-5-3 استفاده می‌کند. حال اینکه چیدمان دو مربی و آرایشی که آنها در نظر خواهند گرفت تا چه اندازه در نتیجه به دست آمده اثر بگذارد روشن نیست اما باید پذیرفت که هم استقلال و هم پرسپولیس از نظر مهره، بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند و به احتمال زیاد یکی از بازی‌های جذاب فصل میان دو تیم رقم خواهد خورد. البته باید به این نکته معترف بود که استقلال روی نیمکت بازیکنان بهتری در اختیار دارد و دست جواد نکونام نسبت به همتایش در دربی بازتر است. اما به هرحال باید توجه داشت که اوسمار یک مربی پیچیده است که کسی از افکار او اطلاع ندارد اما درباره نکونام می‌شود با قطعیت گفت که در بازی‌های بزرگ چه سیاقی را به کار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز