خبرگزاری کار ایران

اوسمار به دنبال خراب کردن دستاورد نکونام

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۲۸۵

در حالی که پرسپولیس به هدف پیروزی در دربی پا به میدان خواهد گذاشت اما آمار نشان می‌دهد که نکونام، این فصل در بازی‌های خانگی هیچ باختی نداشته است.

به گزارش ایلنا، استقلال در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پرسپولیس است. سرخپوشان از زمان نشستن اوسمار روی نیمکت پرسپولیس در 5 بازی به میدان رفتند که در 4 تای آن‌ها پیروز شدند و حالا در بهترین فرم خود با جدیت بیش‌تر به دنبال قهرمانی اند.

قهرمانی پرسپولیس در این فصل منوط به برد در دربی است. زیرا در صورت باخت یا مساوی جلوی استقلال، فاصله 3 امتیازی حفظ خواهد شد و نکونام که تا این جای فصل هوشمندانه عمل کرده، تا پایان فصل نیز لغزشی نخواهد داشت. از این رو بهترین فرصت پرسپولیس در حساس ترین دیدار هفته بیستم خواهد بود که محکوم به برد است.

اما استقلال در این فصل آمار فوق العاده 100 درصد برد در بازی های خانگی را ثبت کرده و هیچ بازی به عنوان میزبان، مساوی یا باخت نداشته که این آمار، کار را برای اوسمار از همیشه سخت تر خواهد کرد آن هم در شرایطی که او اولین بار است که در قامت سرمربی در شهرآورد حضور خواهد داشت و هواداران پرسپولیس فقط از او پیروزی می‌خواهند.

حال باید دید اوسمار و شاگردانش در این شرایط موفق به طلسم شکنی و خراب کردن آمار فوق العاده رقیب خود خواهند شد یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز