خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

منچسترسیتی راحت صعود کرد، رئال روی لبه تیغ!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۸۸۷

هفته نخست از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود آسان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و راهیابی شاگردان کارلو آنچلوتی به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در دومین شب از هفته نخست دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر میهمان خود لایپزیگ به تساوی یک - یک بسنده کرد، اما با توجه به برتری یک بر صفرش در بازی رفت در آلمان، مجموعاً‌ با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف آلمانی‌اش به پیروزی رسید و صعود کرد.

رئالی‌ها در این بازی با گلزنی وینیسیوس جونیور در دقیقه 65 پیش افتادند، اما برتری‌شان فقط سه دقیقه پابرجا بود چرا که ویلی اوربان گل تساوی را برای لایپزیگ زد. به این ترتیب 25 دقیقه پایانی بازی برای هواداران رئال با دلهره دریافت گلی دیگر و کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه همراه بود که البته این اتفاق در نهایت رخ نداد.

در بازی دیگر که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد، تیم فوتبال منچسترسیتی حریف خود کپنهاگن را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت. سیتی که در بازی رفت هم با همین نتیجه حریف دانمارکی‌اش را شکست داده بود، با گل‌های مانوئل آکانجی در دقیقه 5 و خولین آلوارس در دقیقه 9 کار حریف را یکسره کرد. محمد الیونسی در دقیقه 29 یکی از گل‌های خورده را برای کپنهاگن جبران کرد، اما در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه نخست، ارلینگ هالند سومین گل میزبان را زد تا این تیم در مجموع با برتری 6 بر 2 پیروز و راهی مرحله بعدی شود.

ادامه بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

سه‌شنبه - 22 اسفند ماه 1402

آرسنال - پورتو

بارسلونا - ناپولی

چهارشنبه - 23 اسفند ماه 1402

دورتموند - آیندهوون

اتلتیکومادرید - اینتر

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز