خبرگزاری کار ایران

نامداری: فردا بازی ساده‌ای نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۷۱۶

مربی دروازه‌بانان نساجی امیدوار است شرایط این تیم در ادامه فصل بهبود پیدا کند.

به گزارش ایلنا، اشکان نامداری که پس از تجربه حضور در استقلال، شهرخودرو، آلومینیوم اراک و ... در ابتدای فصل به‌عنوان مربی دروازه‌بانان به نساجی مازندران پیوست و بعد از سید مهدی رحمتی و لوکاس آلکاراز، اکنون یکی از اعضای کادر فنی ساکت الهامی است، در نشست خبری قبل از دیدار با گل‌گهر سیرجان شرکت کرد.

نامداری در ابتدای صحبت‌های خود پیرامون دیدار مقابل گل‌گهر عنوان کرد: فردا بازی ساده‌ای نداریم. جایگاه جدولی گل‌گهر نشان می‌دهد که آنها تیم موفقی بودند و قرار گرفتن در رتبه ششم در این لیگ سخت، بسیار خوب است. آنها کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند، اما تیم ما هم حریف ساده‌ای برای آنها نخواهد بود.

او ادامه داد: ما بعد از تغییرات خوبی که ایجاد شده، آماده‌ایم تا دوباره شروع کنیم. از این 39 امتیازی که پیش روی ما تا پایان فصل هست، سعی می‌کنیم به بهترین شکل امتیازها را جمع کنیم و جایگاه جدولی خودمان را بهبود ببخشیم.

سوال بعد از نامداری در ارتباط با غایبین و مصدومین این تیم بود که او اینگونه پاسخ داد: تنها غایب ما آقای اسماعیل بابایی هستند که مصدوم هستند ولی بقیه بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند.

مربی گلرهای نساجی در خصوص تغییر در راس کادر فنی این تیم ابراز کرد: تغییرات در کادر فنی یک امر مدیریتی است و قطعاً آقای مهندس حدادیان و بایندریان بهترین تصمیم را برای تیم می‌گیرند و در تخصص من نیست که جواب این سوال را بدهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز