خبرگزاری کار ایران

مربی نساجی: با منتخب جهان بازی داریم اما بیکار نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۰۳۵

مربی دروازه‌بان‌های نساجی مازندران گفت: الهلال عربستان، تقریبا تیم منتخب جهان است اما بیکار ننشسته‌ایم.

به گزارش ایلنا، اشکان نامداری درمورد برگزاری کلاس مربیگری درجه A آسیا اظهار داشت: باعث خوشحالی است پس از سال‌ها در اینجور مواقع کنار هم جمع می‌شویم و در کنار کسب تجربه بیشتر و ارتقای سطح فنی و دانش مربیگری خود، در این کلاس خوب از لحاظ نظم و فنی شرکت می‌کنیم‌. ۲ تن از بهترین اساتید بالای سر ما هستند و نگاه تیز و موشکافانه‌ای نسبت به همه مسائل دارند. قطعا پس از این کلاس پیشرفت خیلی خوبی خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم بازیکنان صالح، سالم و خوبی را در آینده تحویل فوتبال کشور بدهیم.

وی درمورد آخرین وضعیت نساجی در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الهلال عربستان، گفت: تقریبا با تیم منتخب جهان بازی داریم‌ اما بیکار ننشسته‌ایم. امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان باشیم. البته اولین بازی ما با بمبئی سیتی هندوستان است‌ و تدارک خوبی برای سفر به هند دیده‌ایم. بچه‌ها آماده هستند. امروز پس از حضور در کلاس به محل تمرین تیم می‌رویم و باید حتما بالای سر دروازه‌بان‌های نساجی باشم. امیدوارم بتوانیم برای اولین بار مردم خوب مازندران را با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان خوشحال کنیم. امیدوارم در مرحله اول نماینده خوبی برای فوتبال کشور و استان مازندران باشیم.

مربی دروازه‌بان‌های نساجی درخصوص اظهارات مهدی رحمتی مبنی براینکه نباید این تیم تحت فشار قرار بگیرد، توضیح داد: فشار چندانی نیست. نمی‌توان سر مردم شهرهایی که فوتبال را می‌فهمند، کلاه گذاشت. اگر خوب و بد بازی کنید می‌فهمند. شهری مثل قائمشهر و استانی مثل مازندران مردمش فهیم هستند و می‌دانند فوتبال را خوب بازی می‌کنید یا خیر‌. در ۳ بازی ابتدایی خانگی طرفداران ایستاده مردم را تشویق کردند. آنها می‌دانند قبل از شروع فصل بدنسازی سنگینی برای لیگ قهرمانان، لیگ  برتر و ۴۵ بازی داشتیم و می‌دانند تیم شرایط سختی دارد. نزدیک به هماهنگی شدیم.

وی درپاسخ به احتمال جذب ماشاریپوف گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و حتما مدیریتی مطرح شده، درمورد آنی بایکوت هم حرفی نشنیدم اما بازیکن بزرگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز