خبرگزاری کار ایران

برای باشگاهی که دیگر قطب نیست؛

فولاد پارس جنوبی نیست آقای رضاییان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۳۴

فولاد خوزستان روزهایی را تجربه می‌کند که فوتبالدوستان کمتر مشابه آن را به یاد می‌آورند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان که زمانی یکی از قطب‌های فوتبال ایران محسوب می‌شد این روزها حال و روز خوشی ندارد و وضعیت این تیم با آنچه در گذشته از سرخپوشان اهوازی به خاطر داریم به کلی متفاوت است. 

بعد از نتایج ضعیف نیم فصل نخست فولاد و تغییراتی که در کادرفنی رخ داد و منجر به استعفای مارتینس شد،‌ صحبت از گزینه‌هایی مثل یحیی گل محمدی و محمد ربیعی که از مربیان موفق فوتبال ما محسوب می‌شوند بود ولی در نهایت مسئولان باشگاه سراغ عبدالله ویسی رفتند و سعی داشتند او را روی نیمکت بیاورند که این گزینه با مخالفت روبرو شد و حالا صحبت از مهدی رحمتی برای این تیم است. 

رحمتی یکی از مربیان جوان فوتبال ماست ولی او به تازگی از هدایت نساجی به دلیل کسب نتایج ضعیف کنار رفته و مشخص نیست بتواند عملکرد خوبی در فولاد بحران زده داشته باشد. خصوصاً اینکه باشگاه در نقل و انتقالات هم عملکرد قابل قبولی نداشته است. 

بهرام رضاییان که مدیریت فولاد را بر عهده دارد با صعود پارس جنوبی به لیگ برتر شناخته می‌شود ولی نتوانست عملکرد خوبی برای حفظ این تیم داشته باشد و حالا هم به نظر در مدیریت یک پروژه بزرگتر به نام فولاد خوزستان به مشکل خورده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز